Armata evalueaza evaluarea. Steaua nu poate folosi nici sigla, nici stadionul, din cauza evaluarilor continue care nu au nicio finalitate
Un nou episod in conflictul dintre Steaua si Armata.
Armata detine sigla Steaua dar si baza din Ghencea. Echipa de fotbal detinuta de Gigi Becali doreste sa evolueze in Ghencea si sa participe la licitatia pentru sigla, daca pretul este unul considerat decent. Aceste lucruri nu sunt insa posibile din cauza ca CSA continua sa faca evaluari, care dureaza deja de aproape un an de zile.
Desi conflictul cu sigla a aparut in decembrie 2014, Armata nu a reusit sa faca o evaluare a siglei, asa cum a declarat inca de la primul episod in "scandalul" marcii Steaua. Acelasi lucru se intampla si cu baza din Ghencea, pe care Armata nu o poate inchiria echipei de fotbal din cauza faptului ca trebuie sa refaca evaluarea facuta in 2009!
Acesta aspecte au fost lamurite intr-un comunicat trimis de Armata, in care sefii CSA incearca sa se scuze si sa se ascunda dupa litera legii in tot acest scandal. Pe scurt, Armata comunica opiniei publice ca nu poate inchiria stadionul Stelei, desi isi doreste, pentru ca nu are evaluarea facuta.
La aproape un an de cand au intrat in posesia siglei, Armata tot nu are evaluarea acesteia facute, baza din Ghencea urmand sa aiba cel mai probabil acelasi destin.
Comunicatul trimis de Clubul Sportiv al Armatei:
Referitor la afirmatiile facute de catre antrenorul echipei de fotbal FCSB cu ocazia conferintei de presa din data de 1 octombrie 2015, CSA Steaua Bucuresti doreste sa faca, spre corecta informare a opiniei publice, urmatoarele precizari:
1. Lipsa de dialog dintre cele doua entitati nu se datoreaza CSA Steaua. Reamintim ca ultima intalnire dintre parti, pe data de 9 septembrie 2015, s-a facut la initiativa si la invitatia CSA Steaua.
2. Inchirierea stadionului de fotbal din complexul Ghencea nu poate fi obiectul unor discutii sau intelegeri in afara legii.
3. Asa cum i-am informat si pe reprezentantii societatii comerciale private FCSB, utilizarea stadionului de fotbal se face, in conformitate cu prevederile HG 373/2003, prin procedura de inchiriere prin licitatie, iar pretul minim de la care porneste aceasta licitatie este stabilit de catre un evaluator autorizat, in conditiile legii.
4. Intrucat evaluarea din anul 2009 – care a stat la baza relatiilor contractuale anterioare – nu mai poate fi luata in considerare din cauza modificarii standardelor de evaluare (Standardele Internationale de Evaluare anul 2011, editia a9-a; Standardele de evaluare ANEVAR, editia 2014; Standardele internationale de evaluare ANEVAR, editia 2015), CSA Steaua Bucuresti se afla acum in plin proces de realizare a unei noi evaluari, care sa asigure suportul legal pentru o noua procedura de inchiriere.
5. CSA Steaua Bucuresti nu poate influenta durata demersurilor legale, pentru ca fiecare procedura presupune termene si conditii stipulate clar de legiuitor – deci nu poate fi acuzat, sub nici o forma, de amanari sau tergiversari, asa cum reprezentantii FCSB sustin, dezinformand voit opinia publica.
6. Dimpotriva, faptul ca CSA Steaua a demarat toate procedurile legale de rigoare, denota deschidere si dorinta de a demara cat mai repede procesul de inchiriere a stadionului, in beneficiul sportiv al oricarei parti interesate.
7. Consideram ca afirmatiile antrenorului FCSB sunt doar niste atacuri nefondate la adresa institutiei noastre, tentative de a dezinforma opinia publica si de a crea presiuni pentru a forta iesirea din cadrul legal al aspectelor enuntate.
8. Asa cum am afirmat in nenumarate randuri, Clubul Sportiv al Armatei Steaua Bucuresti are toata deschiderea spre dialog si solutii in sprijinul sportului de performanta, cu orice partener sau potential partener, cu conditia ca orice demers sa respecte cu strictete prevederile legislatiei in vigoare.
Urmăriți SPORT.RO și pe Google News