Rapid, BRAND DE LUX: "Rapid nu e un Rolls Royce, e cel putin un Bentley!"

Rapid, BRAND DE LUX: Rapid nu e un Rolls Royce, e cel putin un Bentley! Superliga

George Copos sustine intr-un post publicat, marti, pe blogul sau personal, ca echipa Rapid, tinand cont ca ocupa locul doi in clasament, nu este un Rolls Royce, dar cu siguranta este cel putin un Bentley.

"Si noi avem un brand de lux: se cheama Rapid. In prezent, tinand seama de pozitia secunda pe care o avem in clasament, putem spune ca, daca, in clipa de fata, nu suntem un Rolls Royce, suntem, cu siguranta, cel putin un Bentley. Problema este aceea de a evita sa fim pusi in fata problemelor care i-au zguduit pe cei de la Bentley, aceea de a nu-si putea acoperi cheltuielile. Cu ochii celui care este, in acelasi timp, inauntrul fenomenului, ca investitor in corporatia care se cheama Rapid, dar si in afara lui, caci activitatea executiva nu imi revine mie, sper din toata inima ca societatea va avea capacitatea sa produca performanta asigurandu-si totodata echilibrul financiar, in conditiile unui buget stabilit. In acest sens trebuie interpretata afirmatia mea «Banii - dupa meciul cu Steaua", a scris Copos pe blogul sau personal.

Oficialul rapidist a facut o trecere in revista a brandurilor celebre ale lumii care au avut probleme de-a lungul timpului, incercand astfel sa explice situatia financiara dificila cu care se confrunta acum gruparea giulesteana.

"Am auzit cu totii despre unele produse de exceptionala calitate. Spre exemplu Rolls Royce, sau Bentley, sau Chrysler, sau Barings Bank, sau Sony combinat cu Columbia Pictures, sau ziarul francez Le Monde, sau Hummer - versiunea civila, sau Cristian Lacroix, sau Cacharel, sau Gianfranco Ferre, sau Pan American, sau United Airlines sau US Airways, sau Lehman Brothers, sau Merrill Lynch, si lista poate continua. Ce uneste toate aceste nume celebre ? E simplu. Faptul ca, dincolo de calitatea exceptionala a produselor sau serviciilor pe care le ofera - sau, dupa caz, le ofereau - ele nu au fost in stare sa isi asigure echilibrul financiar intern. Datorita acestui fapt, toate au avut probleme majore. Unele, ghinioniste, au disparut de pe piata, cum este cazul companiei aviatice Pan American sau a automobilului de oras Hummer. Altele au fost plasate sub protectia legii falimentului, cum este cazul lui United Airlines sau US Airways. Altele au fost preluate de companii cu profil similar, dar mai echilibrate financiar, cum e cazul lui Rolls Royce, Bentley, Chrysler ori Merrill Lynch. Marea problema a brandurilor de mai sus a fost aceea ca nu au reusit sa isi asigure un echilibru financiar corect al afacerilor pe care le derulau. Au avut costuri prea mari, credite prea multe, eficienta prea mica. In final, au avut probleme. Unele au gasit solutii, altele nu. Viata in mediul corporatist e frumoasa, dar nu intotdeauna usoara", mai spus actionarul majoritar pe blogul sau.

Rapid se confrunta in ultima perioada cu probleme financiare, clubul avand restante la plata salariilor jucatorilor pe ultimele doua luni si datorii la chiriile apartamentelor in care sunt cazati la Bucuresti fotbalistii straini. La finalul meciului Sportul Studentesc - Rapid, scor 0-2, jucatorii rapidisti au scandat "Sa vina banii" in momentul in care George Copos a trecut prin dreptul vestiarului. Actionarul majoritar a replicat, spunand ca restantele salariale vor fi achitate dupa partida Rapid - Steaua, programata in 6 noiembrie.
 

Modifică setările cookies
Don’t miss out on our news and updates! Enable push notifications
Get notifications about important news!