(P) Lay’s sărbătorește fanii care ne-au făcut fani ai fotbalului
În 2024, Generația de suflet a făcut spectacol istoric la campionatul european, iar jucătorii Generației de aur ne-au reamintit de ce sunt atât de iubiți. De aceea, Lay’s a decis să îi sărbătorească pe cei care au fost alături de ambele echipe: fanii!
Pentru că știm deja: „Fanii se nasc atunci când alți fani le arată despre ce este fotbalul”.
Gala Fanilor Lay’s îi celebrează pe toți cei care au ajutat ca pasiunea pentru acest sport să meargă mai departe, de la o generație la alta, de la un fan către un alt fan.
Oricine își poate înscrie povestea despre omul care i-a arătat ce este dragostea de fotbal și, cu ajutorul unui ilustrator, fiecare poveste câștigătoare e transformată într-o pungă de Lay’s cu design unic.
Gala Fanilor Lay’s a început odată cu parcursul istoric al României la turneul final din Germania, într-o campanie 360 care susține cu și mai mult galben fanii naționalei.
Cum Lay’s este o parte atât de importantă a serilor de meci, anul acesta am vrut să rămânem aproape de consumatorii noștri și ceea ce ne leagă: dragostea de fotbal. Dar cum devenim fani? Odată cu această întrebare, a apărut un insight extraordinar: „fanii se nasc când alți fani le arată despre ce e fotbalul”. În campania noastră sărbătorim exact acei oameni care ne-au făcut fani și poveștile din spatele lor- Roxana Croitoru, Senior Potato Chips Lead.
Am lansat campania cu două execuții TV, unde am surprins câteva povești relevante, în care foarte mulți s-ar putea recunoaște, dar și o poveste cu totul specială: cea a lui Ianis Hagi.
Fanii care dau mai departe această pasiune sunt la fel de importanți pentru fotbal ca marii jucători. Și, în cuvintele unuia dintre ei, ar trebui să le facem statuie. Asta ne-am propus la început și cred că asta am reușit să livrăm, într-un fel în care doar Lay’s ar putea s-o facă- Cosmin Bumbăcea, Senior Copywriter Leo Burnett.
Colaborarea cu Ianis Hagi este un factor-cheie al campaniei noastre. Povestea lui este elementul central nu doar în TVC și execuții digitale și de social media, dar și în OOH-uri contextualizate din toată țara sau în proiecte speciale de tip DOOH.
În plus, povestea lui Ianis este exemplul inspirațional de pe landingul page-ul de campanie, dând tonul pentru genul de povești pe care le căutăm.
Fotbalul este mai mult decât un joc– iar noi știm cât de personale și speciale sunt poveștile din spatele fiecărui fan. Strategia noastră a fost să reflectăm aceasta pasiune în Gala Fanilor și tot ceea ce reprezintă ea. De aceea, am încercat să oferim o experiență personalizată, dinamică și cu prezență real-time pe tot parcusul campaniei- Maria Dorofte, Brand Manager Lay’s.
Gala Fanilor s-a dezvoltat dinamic în majoritatea touchpoint-urilor de comunicare Lay’s și oferă experiențe unice consumatorilor dincolo de acestea. Lay’s este prezent în Horeca, cu activări în serile de meci ale campionatului. În social media suntem mereu pregătiți cu real-time content, adaptat la meciuri și evenimentele conexe.
În weekendul finalei campionatului european, Gala Fanilor va ajunge în Piața Revoluției, printr-o experiență cross-media dezvoltată cu ajutorul AR. După ce scanezi codul QR de la fața locului, trotuarul se va transforma într-un covor roșu. Astfel vei vedea o parte din poveștile înscrise în Gală, prezentate cu ajutorul pungilor Lay’s. Povestea fiecărei pungi va fi dezvăluită în momentul în care te apropii de ea, atât în format text, cât și narată de AI.
Descoperă aici Gala Fanilor Lay’s și află mai multe despre campanie.
Echipa Lay’s Romania:
Vlad Vladescu, EB Snacks Marketing Manager;
Roxana Croitoru, Senior Potato Chips Lead;
Maria Dorofte, Brand Manager Lay’s.
Echipa Leo Burnett Bucharest:
Ana Miculescu, Growth & Innovation Director;
Cristina Calotă, Deputy Creative Director;
Diana Sumănaru, Brand Strategist;
Oana Năstase, Integrated Strategy Director;
Iulia Bivolaru, Senior Digital Manager;
Alina Miu, Account Manager;
Denisa Ștefănescu, Account Manager;
Cristina Cojocaru, Account Executive;
Maria Roncea, Social Media Manager;
Ovidiu Juravle, Senior Art Director;
Cosmin Bumbăcea, Senior Copywriter;
Theodor Slavic, Copywriter:
Laura Chineață, Art Director;
Andreea Mantescu, Web Designer.
Echipa OMD Romania:
Dana Papuc, Head Of Innovation;
Alex Zamfir, Senior Media Manager;
Anca Coman, Media Manager;
Daniel George Ene, Media Manager;
Anca Boia, Digital Account Lead;
Cristina Siminea, Digital Manager;
Claudiu Cutzonica, Digital Executive.
Highlight Agency:
Ana Ailenei, Client Service Director;
Florin Badescu, Account Director;
Floriana Filip, Senior Account Manager;
Ana Maria Fodor, Account Executive;
Cristian Olteanu, Production Manager;
Ioana Constantinescu, Assitant Producer;
Alexandru Petrea, BTL Manager;
Valentin Radu, Project Manager;
Diana Filipescu, HR Assistant;
Andreea Dobranici, Creative Director;
Gabriel Coman , Copywriter;
Alex Mihailescu, Senior Art Director.
Urmăriți SPORT.RO și pe Google News