Motivul incredibil pentru care Chelsea încă folosește echipamente de joc cu emblemele sponsorilor pe ele 

Motivul incredibil pentru care Chelsea încă folosește echipamente de joc cu emblemele sponsorilor pe ele  Anglia

Chelsea a jucat cu Newcastle în echipamentul de joc standard, în meciul din etapa 29 din Premier League, câștigat cu 1-0. 

Pe echipamente apar în continuare logo-urile companiilor Three and Hyundai, companii care și-au suspendat contractele de sponsorizare cu echipa londoneză.

La începutul săptămânii, Three a anunțat suspendarea înțelegerii de 40 milioane de lire sterline/an cu Chelsea, după ce Roman Abramovich a fost sancționat de guvernul englez în urma izbucnirii războiului în Ucraina. Aceeași decizie au luat-o și cei de la Hyundai, anunțul fiind făcut sâmbătă. 

Cu toate acestea, logo-urile celor două companii au rămas pe echipamentele de joc, iar motivul este unul neașteptat. 

Potrivit informațiilor apărute pe rețelele de socializare, Chelsea nu are tricouri neinscripționate, iar pentru moment nu au posibilitatea de a comanda altele din cauza sancțiunilor primite de club. 

Rămâne Thomas Tuchel la Chelsea?

În cadrul conferinței de presă pe care a susținut-o după meciul câștigat cu 1-0 în fața celor de la Chelsea, Thomas Tuchel a vorbit și despre viitorul său pe Stamford Bridge. 

"Trebuie să așteptăm și să vedem ce se întâmplă de la o zi la alta, deoarece totul se poate schimba. Nu există nicio îndoială că voi rămâne până la finalul sezonului", a declarat tehnicianul.

Modifică setările cookies
Don’t miss out on our news and updates! Enable push notifications
Get notifications about important news!