Cu cartile pe fata! Comparativ: BMW Z4 vs. Mercedes SLK
Sunt barbati care nu isi cumpara niciodata haine fara o femeie care sa isi dea acordul pentru ele. Exista barbati care se lasa tunsi exclusiv de catre femei.
Si foarte multi altii intra in magazine si, daca sunt singuri, cer imediat informatii sau ajutorul unei femei. Asta pentru ca noi, barbatii, stim ca voi, femeile, stiti intotdeauna ce este mai bun pentru noi. Este si cazul constructorilor de masini, care se pare ca angajeaza din ce in ce mai multe femei pentru treburile ce au nevoie de suflet. La Munchen, mintile luminate ale lui BMW au insarcinat doua femei sa se ocupe de noul BMW Z4.
Juliane Blasi este responsabila cu spectaculosul exterior al noului roadster BMW. Iar Nadya Arnaout, care pana in urma cu nu mult timp a lucrat pentru a desena echipament sportiv si aspiratoare, este creatoarea designului interior. Ambele doamne au facut o treaba de zie mari si au desenat un Z4 reusit, extrem de „la obiect”, o masina sport pur-sange ancorata perfect in tendintele anilor pe care ii traim.
Si, oricum, acum amandoua au desenat ceea ce barbatii numesc in limbaj murdar ASF. „Aspirator de femei”. Cel mai nou „aspirator” de pe Planeta, BMW Z4, este de acum disponibil si in Romania si e gata de a purta cele mai aprige „suferinte” pe strazile patriei. Reteta originala a fost pastrata, dar adaptata la conditiile actuale. Z4 ramane un roadster cu doua locuri, cu o capota foarte lunga, o pozitie de conducere foarte joasa, amplasata cat mai in spate, si posibilitatea ca un sofer mai dibaci sa atinga asfaltul cu mana cand sta la volan. In Z4, soferul sta pe asfalt, iar capota motorului, profilata foarte agresiv si bombat, iti confera o priveliste imparateasca. In doar 20 de secunde, plafonul se pliaza in portbagaj si iata cum s-a terminat cu momentele romantice de sub softtop. Un dezavantaj este faptul ca un hardtop e mai greu si scoate anumite sunete care in timp devin enervante, atunci cand rulezi pe suprafete denivelate. Este si cazul noului Z4, care te va incanta si el cu astfel de zgomote, mai discrete totusi ca la alte modele cu hardtop din lume.
Interiorul lui Z4 este un plus fata de generatia precedenta, iar asta se datoreaza in special materialelor excelente din punct de vedere calitativ. Pielea acopera aproape totul, inclusiv fetele usilor si bordul. In plus, designerii au primit verde sa se joace cu materialele si astfel, pe langa piele, avem Alcantara de culoarea tapiteriei pe fetele usilor. Priveste-o din fata. Este practic o interpretare proprie BMW a celebrului „nas” de Formula 1, element de design folosit de foarte mult timp la Mercedes.
Urmăriți SPORT.RO și pe Google News