Hotii te invata cum se fura o masina! ProMotor iti arata cum l-au 'operat' hotii pe Gigi Becali!

Mii de masini dispar anual de sub ochii poroprietarilor si nu toate se intorc inapoi. Preferatele raman marcile nemtesti – Audi, BMW si Mercedes.

Lumea cere SUV-uri si hotii, oragnizati in echipe de cate 5-6 indivizi, fura ce se cere. Cel mai greu de “procurat la comanda” ramane un Mercedes, in timp ce un Logan isi poate gasi alt proprietar in maximum 5 secunde.

Dacia ramane cel mai simplu si lejer de furat. Masinile nemtesti noi au sisteme mai complicate, de exemplu unitati radiocomandate ale caror coduri trebuie despistate cu aparaturi artizanale. Sculele si procedurile de baza nu pot lipsi insa: lera, cheia mincinoasa, bujia, respectiv scurtul la far sau contactul dintre fire pentru pornirea masinii. Multe Dacii sunt furate pentru piese, iar cei care au nevoie de ele intregi le schimba doar contraaripa cu alta serie.

Cel mai sigur este sa-ti asiguri masina printr-un GPS care alerteaza firma de paza imediat. Purtatorul de Cuvant al Politiei Capitalei, Cristian Ciocan, si doi condamnati pentru furt, vin sambata in emisiunea ProMotor sa ne spuna totul despre furturile auto: masinile preferate ale hotilor, tintele lor, cum opereaza si cand.

Modifică setările cookies
Don’t miss out on our news and updates! Enable push notifications
Get notifications about important news!