Inventat pentru gentlemani! Vezi avantajele unui Mercedes S63 AMG
Ne-am intrebat dintotdeauna de ce masinile pentru gentlemani vin cu sofer standard. Da, poate folosim un cuvant prea mare pentru noii posesori de Clasa S, insa Mercedes a inventat S-ul pentru gentlemani. Cum scopul scuza mijloacele, au ajuns si cei mai putin gentlemani sa apara in limuzine de lux.
De ce sa ai un Rolls, un Bentley sau un S Klasse pe care sa-l conduca altcineva? Ok, am inteles. Soferul tau nu mai suporta orice.Ii trebuie un AMG sau isi da demisia. Tu ai facut acei 160.000 de euro pe care-i cere Mercedes pentru S63 AMG, iar angajatul tau va fi acela care profita de cei 525 de cai, de sunetul unic al V8-ului de 6,2 litri si de cele 4,6 secunde necesare pentru a prinde 100 de km/h. Oricum, rare sunt cazurile in care butonezi laptopul din sufrageria spate, iar soferul are ingaduinta de a rupe in doua pedala din dreapta. Stai linistit, are timp s-o faca dupa ce te lasa la birou si pleaca sa-ti duca nepoata la shopping.
S63 AMG este disponibil cu ampatament scurt si lung.Versiunea mai mare are 5,23 metri lungime, cu 13 cm mai mult decat varianta scurta. Nici cu S65 AMG nu ne e rusine. Pe langa V12-le de 6 litri, propulsorul mai are doua turbine care duc puterea totala la 612 cai. O nimica toata care impinge masina in numai 4,4 secunde la cota magica: 100 de km/h. S65 este disponibil doar cu ampatament lung. Cel mai lung.
Desi poate fi confundata cu un Panzer supersonic, hiperlimuzina Mercedes consuma numai 14,5 litri in regim mixt. O masina normala consuma cu vreo 6 litri mai putin. Dar nici nu are unul dintre motoarele pe care le gasim pe Maybach, CL, SL, E, C sau ML. Cuplul celui mai puternic S din lume trece cu doua-trei unitati de masura peste 1000. Masina, daca poate fi numita masina, are insa un dezavantaj pe care nu-l putem trece cu vederea: atinge doar 250 de km/h. Pai cum sa si le mai cumpere presedintii nostri din fotbal cand pe ei ii ia radarul cu 265 de km/h in comuna?
S63 AMG si S65 AMG vin cu transmisie 7G-tronic, respectiv cinci rapoarte automate. Diferentele vizuale constau in prizele de aer mai largi, grila, oglinzi retrovizoare si LED-urile de design specifice AMG. Interiorul nu a fost incarcat decat la nivel de logouri care atesta implicarea tunerului de casa. In partea posterioara, cele doua tobe gemene iti muta privirea direct pe usa portbagajului, acolo unde in stanga scrie S63 sau S65, iar in dreapta…numai AMG.
Urmăriți SPORT.RO și pe Google News