Miss Frankfurt: Maserati GranCabrio
Asteptam momentul in care le vom putea reprosa italienilor macar un detaliu urat, cel mult imperfect.
Vrem sa le aratam cu degetul un far desenat aiurea, o aripa trasata gresit, o cusatura cas sau un motor insuficient. Suntem insa ingroziti ca vom trece prin viata fara sa traim acest moment. De ce nu pot sa o dea si ei in bara sau de gard, daca nu le cerem prea mult? S-au mai vazut variante cabrio ratate ale unor coupe-uri reusite. Dar nu la Maserati. Nu, nu se pune vorba de asa ceva cand te uiti la un Maserati GranCabrio. Marele Cabrio este un GranTurismo decapotabil care incremeneste la Frankfurt toata audienta. Ba chiar fura oameni de la standul Ferrari. Ce daca 458 Italia are peste 100 de cai in plus? Si GranCabrio are 440, dar mai ales un design ireprosabil si finisari de lux.Povestea spiderului italian a inceput din 1950, cu Frua Spyder si s-a oprit la Spyder-ul din 2001 pentru a fi rescrisa la Frankfurt. V8-ul de 4,7 litri este de origine Ferrari, acelasi prezent si pe GranTurismo S, Quattroporte GTS, Alfa 8C Competizione si 8C Spider. Ca in cazul lui GT-ului coupe, cutia de viteze este asezata in spate, racordata motorului prin ax cardanic. Ne-a socat felul in care oamenii priveau incremeniti, parca gata de o infractiune indiferent de consecinte. Atunci cand vezi un GrandCabrio, te gandesti imediat de unde si cum sa faci rost de 105.000 de euro. Nu mai conteaza cum. Ilicit, ilegal, la fel cum Maserati este un brand ilegal de frumos, iar GranCabrio o masina nesimtit de frumoasa.
Urmăriți SPORT.RO și pe Google News