Peugeot 5008 cu 5 sau 7 locuri! VEZI in ce variante se produce!
Era de asteptat o alta denumire cu mii de cifre. Peugeot a luat-o pe urmele producatorului de telefoane mobile care a inceput cu 5110 si a exploatat toate combinatiile posibile de mii, sute, zeci si unitati.
Nu ar fi deloc rau pentru francezi sa se bucure de acelasi succes pe care-l au finalndezii cu telefoanele. Deocamdata, PSA se bucura de un 4007 pe acelasi calapod cu C-Crosser si Outlander, de un 3008 care ne-a impresionat si de acest 5008 lansat oficial cu putin timp in urma. Totul e simplu si clar.
Are 5 si 7 locuri. Este cat se poate de normal ca pe orice cumparator ar trebui sa-l intereseze a doua varianta, atat timp cat pentru prima are déjà doua solutii: 4007 si 3008. Speram ca din cele 7 locuri care te intereseaza mai ai si prieteni, nu doar copii. Altfel nu vrem sa te cunoastem,nu esti de-al nostru. 5008 are ampatament similar unui C4 Picasso.
Volumul de incarcare pe care ti-l permite haionul este de 580 litri sau 678 in caz ca al treilea rand de scaune “nu se pune”. Fiind o generatie noua, 5008 are multe dintre optiunile unui 3008, printre care head-up display, distance alert, bluetooth, navigatie cu display de 7 inci, card SD de memorie, HDD de 70 Gb si intrare USB. Pana acum, Peugeot ne lasa sa stim doar cinci motorizari: doua propulsoare alimentate cu benzina si restul cu motorina. VTI-ul de 1,6 litri produce 120 de cai, in timp ce THP-ul dezvolta 156 de cai pe 5008. Diesel-urile HDI sunt de 110, 150 si 163 de cai. Cel mai slab motor cu benzina poate fi cuplat unei transmisii manual cu cinci trepte, in timp ce celorlalte variante le poate fi cuplata cutia automata. Interiorul este peste 90% subtilizat lui 3008 si nu contestam deloc decizia.
Ne-a placut 3008-ul, chiar daca, repetam, lipseste un pic mai mult originalitatea. Sau, daca vreti, haideti s-o numim originalitate inspirata. 5008 este preconzizat in showroom-uri europene din octombrie. Pretul este si pentru noi o necunoscuta, dar nu una foarte mare, ghidandu-ne dupa cei 17.000 euro pe care-i cere Citroen pentru un Grand Picasso cu motorul de 120.
Urmăriți SPORT.RO și pe Google News