RCZ: Anti-TT

RCZ - Nu, nu s-a format Racing Club Zalau, din pacate pentru fanii motorsportului din acea zona. A aparut insa cel mai tare 308…in sfarsit! La Frankfurt.

Privit din lateral distanta mare, un profan ar putea exclama “Mama, ce misto e tunat TT-ul ala”. Nu e chiar un TT, dar a fost construit pentru TT.

Daca Audi avea un copil singur pe lume, copilul are acum un dusman, nu un prieten. Seamana cu 308, dar ii este superior din toate punctele de vedere.

308 a fost doar punctul de plecare. A urmat un concept care ne-a amenintat pe la saloane comunicand intocmai liniile masinii pe care o vedem acum.

La Frankfurt o vom analiza indeaproape. Atunci probabil ca vom avea alta parere. E ca in brosurile cu hoteluri de cinci stele care la fata locului arata de doua margarete.

Glumim! Bineinteles ca in cazul unei astfel de masini ne asteptam sa arate mult mai bine si suntem cumva convinsi ca francezii au dat-o bine cu RCZ-ul de serie.

Coupe-ul cu patru locuri are garda la sol coborata cu doi centimetri fata de Peugeot 308. Si articulatiile au fost modificate pentru rigidizarea sasiului.

Chiar daca RCZ va fi o masina cumparata in Romania special pentru rulaj la relanti pe corso, e bine sa stie tot romanul ca portbagajul are o capacitate de 348 de litri.

Pas mal, cum ar spune tot francezul. Dinamic, RCZ sta mai bine decat 308…o sa intrebati de unde pana unde spunem asta cand nici macar nu ne-am urcat in el.

Pai e clar din moment ce motorul de top scoate 200 de cai din THP-ul BMW de 1,6 litri cu doua turbine (de aceasta data).

Face suta in 7,5 secunde - lucru mare. Urmatoarea alegere poate fi cea de numai 156 de cai benzina (1,6 litri + o turbina). Propulsorul diesel are 2.000 cmc si 163 de cai care se lauda cu un consum modest de cel mult 6 litri/100 km.

Dupa lansarea de la Frankfurt, PSA vrea cu orice pret sa inceapa comercializarea in 2010.

Modifică setările cookies
Don’t miss out on our news and updates! Enable push notifications
Get notifications about important news!