Toate echipele si-au facut prezentarile noilor monoposturi, iar pilotii de-abia asteapta prima cursa a anului, pe 13 martie, in Bahrein.
Ferrari F150th Italia - are un design conservator, dar Ferrari nu prea construieste masini proaste, iar acest monopost are in vedere si posibilitatea de a fi dezvoltat pe parcursul sezonului
Lotus T128 - un an mare pentru o echipa mica. Are motorizare de la Renault si cutia de viteze de la Red Bull, ceea ce ar trebui s-o faca mai rapida.
Sauber C30 - un mare pas inainte fata de C29. Poate ajunge imediat in urma numelor mari din F1
Renault R31 - are un sistem de evacuare revolutionar, care poate aduce Renault din nou in lupta pentru victoriile de etapa sau chiar mai mult
Mercedes MGP W02 - agresiv in partea din fata si compact in partea din spate, reprezinta in mod sigur o imbunatatire majora fata de 2010.
Red Bull RB7 - Masina de batut. Ultima creatie a celebrului Adrian Newey se potriveste principiul din F1 "daca arata rapid, trebuie sa fie rapid"
Wiliams FW33 - arata foarte bine, iar elementul cheie este noua cutie de viteze.
Toro Rosso STR6 - sora mai mica a Red Bull are ca element distinctiv o "podea" dubla, despre care parerile sunt impartite: ori este o solutie care o va aduce in apropierea Red Bull, ori o va condamna la ultimele locuri
McLaren MP4-26 - designul cel mai revolutionar din acest sezon de F1, iar cei de la McLaren spun ca multe surprize nu sunt inca vizibile
Virgin MVR-02 - monopostul cu care Virgin spera sa obtina puncte in al doilea sezon. Specialistii spun ca acest obiectiv este un pic cam optimist
HRT F111 - a aparut pana acum doar ca simulare, si nu se asteapta aparitia fizica a monopostului pana la prima cursa a sezonului.
Force India VJM04 - indienii sunt alta echipa cu un obiectiv ambitios pentru acest sezon, locul 5 in clasamentul constructorilor. Parteneriatul pe care l-au dezvoltat cu McLaren le da insa sperante ca obiectivul va fi indeplinit