Vezi imagini cu noul monopost BMW, F1.09, lansat la Valencia!
Proiectarea masinii a inceput in februarie 2008. Monopostul este diferit fata de cel de anul trecut, dupa ce FIA a operat modificari majore in regulamentul pentru 2009.
"Nasul" lui F1.09 este mai inalt si mai lat decat al predecesorului. Aripa frontala este formata din trei elemente si cuprinde intreaga latime a masinii. Aripa din spate este mai ingusta si mai inalta, asa cum prevad noile reglementari FIA. Complicatele elemente aerodinamice, precum deflectoarele si aerisirile, au fost reduse la minim, iar gurile de admisie a aerului au fost marite.
"Dubla reusita in Canada si cele 11 clasari pe podium in 2008 au stabilit un standard ridicat pentru BMW-Sauber. In 2009, ne propunem sa mentinem nivelul de fiabilitate si in acelasi timp sa ne imbunatatim performantele pentru a putea fi mereu in fruntea plutonului. Suntem constienti ca tintim foarte sus. Suntem in fata ultimului pas in dezvoltarea noastra si, in general, acesta este nivelul cel mai greu de atins", a declarat Mario Theissen, directorul BMW Motorsport.
La nivelul pilotilor, nu sunt schimbari, polonezul Kubica si germanul Heidfeld urmand sa fie din nou coechipieri pe pista. Alaturi de ei, austriacul Christian Klien va fi pilot de teste si de rezerva.
Urmăriți SPORT.RO și pe Google News