Ce este și cât costă "Ursu", noul brand lansat de Cristiano Ronaldo

Ce este și cât costă Ursu , noul brand lansat de Cristiano Ronaldo Fotbal extern
Cristiano Ronaldo și-a lansat propriul brand de apă plată, extinzându-și afacerile extra-sportive. 

Portughezul a anunțat, în cadrul unei conferințe pe care a organizat-o cu scopul promovării noului său brand, că „Unul din visurile mele devine realitate: să vă ofer o băutură care se trage din esența vieții și care a avut un rol important în conturarea a ceea ce reprezint astăzi. Vă prezint URSU, o apă antioxidantă și alcalină”

Ce este și cât costă "Ursu", noul brand lansat de Cristiano Ronaldo

Prezentarea oficială a apei care își are originea în Spania a avut loc miercuri, chiar în incinta hotelului său din Madrid. Mii de oameni s-au adunat în fața clădirii deținute de miliardar, în speranța că îl vor putea vedea pe superstarul lui Al-Nassr, care transmitea live lansarea brandului său.

Cunoscut pentru vehemența cu care promovează apa, Ronaldo a intrat în această afacere după ce, în urmă cu doi ani, un videoclip cu fotbalistul portughez a devenit viral pe rețelele de socializare. În acele imagini filmate în timpul unui interviu, Cristiano a ridicat o sticlă cu apă după ce a dat la o parte una de suc. 

  • O sticlă de apă la 1,5l este vândută cu 0,79 euro pe site-ul oficial.

Chiar dacă prosperă în afaceri, portughezul nu trece printr-o perioadă bună în cariera sa fotbalistică.

Ronaldo a încheiat cel mai slab sezon al său din ultimii 17 ani și Al-Nassr a terminat campionatul pe poziția secundă, la 5 puncte în spatele liderului Al lttihad, formația la care s-a transferat Karim Benzema. 

În acest sezon, atacantul a marcat 14 goluri și a oferit 2 pase decisive în cele 16 meciuri pe care le-a jucat în tricoul saudiților. 

Cristiano mai are contract cu arabii până în vara lui 2025.

Articol scris de Antonio Blagoci

Modifică setările cookies
Don’t miss out on our news and updates! Enable push notifications
Get notifications about important news!