FOTO Gino Iorgulescu este cel mai bine plătit om din fotbalul românesc! Salariu colosal la LPF
Odată cu publicarea declarației de venit, Gino Iorgulescu a devenit cel mai bine plătit om din fotbalul românesc.
În primăvara acestui an, Răzvan Burleanu a anunțat public că salariul său în fruntea Federației Române de Fotbal nu corespunde cu estimările din mass-media. Acesta a mărturisit că este remunerat cu 5.000 de euro, plus o diurnă de 250 de euro pe zi în deplasări.
„Aproximativ 5.000 de euro. Încă nu l-am publicat, dar o voi face. Întotdeauna când am fost întrebat, am răspuns.
Diurna este aceeași pe care a avut-o și fostul președinte, 250 de euro”, a declarat Răzvan Burleanu la Digi Sport în luna aprilie a acestui an.
Gino Iorgulescu are un salariu de 7 ori mai mare decât Răzvan Burleanu
Dacă afirmațiile lui Răzvan Burlanu sunt adevărate, înseamnă că Gino Iogulescu are un venit de 7 ori mai mare decât președintele FRF. În declarația de avere publicată de fostul internațional român reiese că încasează anual 2.195.542 de lei, respectiv 442.000 de euro, de la Liga Profesionistă de Fotbal, instituție pe care o conduce din 2013. Asta înseamnă că pe lună este remunerat cu aproape 37.000 de euro. Mai mult cu 7.000 de euro decât Florinel Coman de la FCSB, care este cel mai bine plătit fotbalist din Liga 1.
Procesul lui Mario Iorgulescu a fost amânat pentru 26 iunie
În seara zilei de 8 septembrie 2019, Mario Iorgulescu participa la o petrecere dată de familia unei prietene în satul Gulia, comuna Tărtăşeşti, unde a consumat alcool. La un moment dat, află că fosta sa iubită, de care tocmai se despărţise, se afla într-un club din Parcul Herăstrău. Martorii povestesc că el s-a certat continuu la telefon cu fosta parteneră, era nervos şi ţipa, însă i-a promis gazdei că nu se va urca la volan în starea în care se afla.
La terminarea petrecerii, în jurul orei 2,50, pe fondul unei crize de gelozie şi într-o stare de furie, având o alcoolemie de 1,96 g/l şi fiind sub influenţa cocainei, el s-a urcat în maşina sa, un Aston Martin model DBS, şi a plecat spre Capitală.
A intrat în Bucureşti prin Chitila, circulând cu viteze cuprinse între 140 km/h şi 164 km/h (momente surprinse de camerele video de pe traseu), în intersecţia dintre Şoseaua Chitilei şi strada Teodor Neagoe a pătruns pe culoarea roşie a semaforului cu viteza de 145 km/h, după care a accelerat până la 162 de km/h în momentul în care a trecut de un alt vehicul care circula cu viteză redusă pe banda I. Ulterior, a urcat cu maşina pe un scuar, apăsând la maximum pedala de acceleraţie, a pătruns pe contrasens, unde a intrat în coliziune frontală, la viteza de 143 km/h, cu un autoturism condus de un bărbat, care a decedat pe loc.
Un martor al accidentului a povestit în instanţă scene oribile de la locul coliziunii, şoferul din cealaltă maşină fiind găsit aruncat pe jos.
La câteva zile după accident, Mario Iorgulescu a fost transferat de către familie în Italia, cu un avion privat, şi internat într-o clinică.
Urmăriți SPORT.RO și pe Google News