EXCLUSIV Părerea specialistului: Iordănescu jr. a pierdut războiul psihologic, dar a câștigat capital de imagine. "Cel mai deștept cedează!”
Edward Iordănescu a plecat de la FCSB renunțând la cei 500.000 de euro pe care ar fi trebuit să îi primească, potrivit contractului semnat în luna august.
de Florin Caramavrov
Cu mici excepții, lumea fotbalului este de partea antrenorului în disputa cu Gigi Becali, fanii exprimându-și sprijinul prin mesaje dure la adresa patronului vicecampioanei.
„Cred ca Edi Iordănescu a luat decizia cea mai înțeleaptă. A ieșit foarte bine din povestea asta și imi place foarte mult că ține la imaginea lui, ceea ce este absolut normal. Poate a renuntat la o sumă de bani în prezent, dar, pe termen lung, a luat decizia corectă.
Cel mai inteligent cedează, spune un vechi proverb. Renunțând la bani, Edi Iordănescu a arătat că are bun simț. Antrenorul a pierdut jocul psihologic generat de Gigi Becali, dar și-a câștigat liniștea, demnitatea și cel mai important... imaginea”, este de părere Valentin Popescu, expert în marketing sportiv.
Specialistul în probleme de imagine ne-a declarat că îl apreciază pe Gigi Becali pentru meciurile jucate pe teren și pentru transferurile făcute în mod transparent, dar el spune că patronul FCSB-ului greșește în materie de antrenorat: „Succesele lui Becali sunt legate, de fapt, de antrenorii care i-au făcut față, dar puțini au reușit. Asta nu înseamnă că cei care nu au reușit să îi țină piept nu puteau să aibă rezultate dacă acționau într-un mediu de locru normal, lucru pe care îl știau cu toții când au aceptat oferta lui Gigi Becali”.
În opinia lui Valentin Popescu, ce a făcut Edward Iordănescu este o lecție pentru mulți antrenori, care trebuie să își ia toate măsurile de siguranță când urmează să presteze un job nou, mai ales cu istoric ce îndeamnă la măsuri de precauție. „De aceea este bine să ai profesioniști în jurul tău, care să se asigure că imaginea și buzunarul tău nu vor avea de suferit ulterior și mai ales că vei avea un viitor în meseria pe care o prestezi”, a completat expertul în marketing sportiv.
Urmăriți SPORT.RO și pe Google News