Deși modificările aduse emblemei par minore, reacțiile din partea suporterilor nu au întârziat să apară, stârnind numeroase ironii pe rețelele sociale.
Cu toate acestea, explicația clubului a pus capăt comentariilor, unde a fost explicat faptul că schimbarea nu a fost făcută fără un motiv important.
Bayern Munchen și-a schimbat sigla! Cum arată noul logo al bavarezilor
Cea mai importantă modificare adusă emblemei constă în nuanța de albastru utilizată. VEZI GALERIE DE MAI SUS
Bayern a explicat că această ajustare a fost realizată pentru a îmbunătăți accesibilitatea digitală a logo-ului, facilitând vizualizarea corectă de către persoanele cu deficiențe de vedere sau cu vederea slabă.
Clubul a dorit să se asigure că inscripția "FC Bayern Munchen" este clar vizibilă pentru toți suporterii, indiferent de capacitatea lor vizuală.
„FC Bayern și-a revizuit paleta de culori pentru a îmbunătăți accesibilitatea digitală. Această schimbare a fost convenită și cu reprezentanții suporterilor", a transmis clubul printr-un comunicat publicat în presa germană.
În ceea ce privește performanțele pe teren, Bayern parcurge un sezon excelent în Bundesliga, fiind lider după primele șase etape.
În Liga Campionilor, echipa germană a avut un debut mixt. După o victorie impresionantă cu 9-2 în fața lui Dinamo Zagreb, Bayern a fost învinsă surprinzător de Aston Villa cu 1-0, lăsându-i pe bavarezi cu doar trei puncte după două etape.