FOTO! Ce echipament si-a tras cel mai nebun club din Germania: cu Patron GAY, sex-shop pe tricouri si prezervative cu cap de mort!
Sa asisti la un meci al celor de la St Pauli, promovati in Bundesliga pentru noul sezon, e ca si cum ai vedea scene din Mad Max - asta o spun englezii!
St Pauli sau cea mai nebuna echipa din Europa, a promovat in acest sezon din liga a doua germana! Numele ei provine de la cartierului din Hamburg cu cele mai multe prostituate.
Fondata in anul 1910, echipa are ca emblema neoficiala capul de mort, lucru pentru care sunt porecliti si piratii. De-a lungul timpului, echipa s-a confruntat cu diverse probleme financiare, care au fost rezolvate prin idei care mai de care mai nastrusnice.
Clubul a fost sponsorizat de o casa de toleranta, iar in 2003, cand formatia era in pragul falimentului, toate barurile din St. Pauli au scumpit berea cu 50 de centi, bani care au fost donati echipei.
Acum alaturi de Dacia pe tricourile echipei apare numele unei firme EROTICE, Orion, care a scos 20.000 de PREZERVATIVE cu emblema clubului - capul de mort pentru a sarbatori promovarea! Cei de la Dacia au fabricat modele Duster speciale pentru cei din Sankt Pauli.
Inainte de meciuri pe stadion se aude la maxim AC/DC cu "Hells' Bells", iar cand gazdele inscriu, fanii dau drumul in difuzoare la "Song 2" de la Blur .
St. Pauli si-a castigat popularitatea datorita politicii antinazism, antirasism si antisexism. Presedintele lui FC St. Pauli, Corny Littman, care este, printre altele, si director a doua companii de arta dramatica, este de altfel primul presedinte gay al unui club de fotbal.
Potrivit unui studiu echipa are 11 milioane de fani in toata Germania si este considerat clubul cu cele mai multe suportere din Europa. Pe cand juca in liga a treia, echipa strangea in medie 15.000 de fani la meci, in timp ce restul cluburilor aveau o medie de 200 de suporteri.
Urmăriți SPORT.RO și pe Google News