Federatia de handbal, revolutie prin marketing: "Asta o sa fie noul sport national" Un personaj important va conduce departamentul
paginademedia.ro anunta ca Federatia Romana de Handbal a numit in functia de director de marketing un om cu mare experienta in comunicare.
Lorand Balint, seful companiei de publicitate Leo Burnett, este noul director de marketing din cadrul FRH, anunta paginademedia.ro.
Alexandru Dedu, presedintele Federatiei, e convins ca aceasta mutare va revitaliza imaginea handbalului in Romania.
"Marketingul este o necesitate a sportului actual. In momentul de fata este capital sa ai un Departament de Marketing, fiindca fara el sportul (indiferent care) nu are viitor. Este o afirmatie dura, dar in care cred cu toata taria. Exemplele cele mai reusite sunt peste ocean, unde cele trei sporturi (baschet, baseball si hockey) sunt fenomene de masa, datorita marketingului. Vorbind despre handbal, acelasi lucru se intampla si la nivel de structuri mondiale si europene (IHF, EHF), precum si la nivelul federatiilor nationale unde handbalul este foarte puternic", spune Alexandru Dedu.
Lorand Balint, care are o experienta de peste 15 ani in marketing si comunicare, e convins ca poate ajuta handbalul sa devina noul sport national.
"Rolul echipei de marketing a FRH va fi sa completeze aceste eforturi, sa le amplifice si sa le focuseze, dandu-le coerenta la nivel national. Sa fie aproape de oameni, sa gandeasca si sa implementeze programe de marketing care sa reinsufleteasca handbalul in intreaga natie. Visul nostru este ca fiecare roman sa fie mandru cu handbalul romanesc si o sa facem tot ce putem pentru a-l aduce la viata.", a spus directorul companiei Leo Burnett pentru paginademedia.ro.
Urmăriți SPORT.RO și pe Google News