Fiorentina, ca Barcelona: renunta la bani pentru caritate
Fiorentina o ia pe urmele Barcelonei si renunta la banii din contractul de sponsorizare pentru tricou pentru a promova o fundatie.
Chiar daca in prima etapa Fiorentina a jucat foarte bine cu Napoli si doar arbitrul i-a impiedicat sa castige, nu deschiderea sezonului a fost evenimentul principal, ci prezentarea noului echipament.
Echipa lui Mutu o ia pe urmele celor de la Barcelona, care pierd 20 de milioane de euro anual pentru a promova UNICEF-ul, si a decis sa poarte pe tricouri numele fundatiei Save the Children.
Vicepresedintele Fiorentinei, Mario Cognigni, a declarat: "Am decis sa sprijinim aceasta fundatie internationala, pentru ca acest proiect important merita sa aiba cea mai vizibila platforma de comunicare pe care o putem oferi, tricoul nostru. Vom studia si alte posibilitati de colaborare, sa ajutam aceasta fundatie sa isi indeplineasca obiectivele ambitioase pe care le are."
Urmăriți SPORT.RO și pe Google News