1,1 milioane de fani pe Facebook! Olimpiada in cifre!
Dupa 17 zile de competitii emotionante, sportivitate dusa pana la extrem si momente magice, cand visele de o viata au fost in final realizate prin obtinerea unei medalii, Jocurile Olimpice de la Vancouver s-au incheiat duminica.
Comitetul de Organizare al Jocurilor Olimpice a oferit cateva date statistice privind competitia de la Vancouver, pe care le prezentam in continuare:
17 zile de competitii;
15 discipline sportive;
9 baze pentru desfasurarea competitiilor;
3 baze de antrenament olimpice;
86 de competitii;
615 medalii acordate;
1.055 de buchete de flori oferite la ceremonia florilor;
82 de Comitete Olimpice Nationale prezente;
6.500 de sportivi si oficiali prezenti in total;
2.632 de sportivi inregistrati;
50.000 de oameni au muncit pe durata JO. Din acest total, 18.500 au fost voluntari, iar 6.500 de voluntari vor ajuta si in timpul Jocurilor Paralimpice;
25.000 de uniforme distribuite celor care au lucrat pentru buna desfasurare a JO;
96.409 de persoane acreditate pentru Jocuri;
10.800 de reprezentanti ai mass-media, 7.000 detinatori de drepturi de transmisie, 2.800 de reporteri, fotografi si nedetinatori de drepturi, precum si 1.000 de membri ai Serviciului Olimpic de Transmisiune;
3,5 miliarde de persoane s-au uitat la Jocurile Olimpice;
Detinatorii de drepturi de transmisie au oferit Jocurilor Olimpice acoperire pe mai mult de 300 de posturi de televiziune si 100 de site-uri din intreaga lume;
Cu 47 la suta mai multa acoperire televizata a Jocurilor Olimpice de la Vancouver decat la Torino 2006, ceea ce reprezinta aproximativ 24.000 de ore de transmisii;
50.000 de ore dedicate Jocurilor Olimpice pe toate platformele media din lume;
6.000 de ore de transmisie pe platformele de telefonie mobila;
In ziua a 15-a a Jocurilor Olimpice, 33,1 milioane de canadieni (99 la suta) au urmarit competitiile;
1.500 de aparitii ale mascotelor de la Vancouver 2010: Quatchi, Miga si Sumi;
20.567 de livrari facute catre locurile de desfasurare a probelor olimpice;
1,6 milioane de tichete de acces disponibile;
Peste 3,3 milioane de perechi de manusi rosii avand sigla Vancouver 2010 vandute;
500 de milioane de dolari incasati din vanzarea de produse cu brandul Vancouver 2010;
2,2 milioane de persoane participante la Olimpiada Culturala, care va mai continua inca trei saptamani; Peste 4.000 de artisti participanti si 600 de evenimente in cele 60 de zile ale Olimpiadei Culturale; Peste 12.500 de ore de pregatiri voluntare a ceremoniei de inchidere a JO. Miile de voluntari implicati in acest eveniment aveau varste cuprinse intre 10 si 68 de ani; Peste 450 de costume, 3.600 de metri de elastic, 4.100 de perechi de pantofi, 18 kilograme de artificii, 10.000 de fluturi verzi, 200 de sfere gigant si baloane folosite la ceremonia de inchidere;
275 de milioane de vizitatori a avut site-ul oficial www.vancouver2010.com, care a depasit recordul precedent realizat la editia din 2008 a JO de vara de la Beijing, 105 milioane; 78 de milioane de vizitatori unici a avut site-ul oficial;
Recordul de vizitatori unici intr-o zi a fost de 9.185.306 la 24 februarie. Recordul precedent, realizat la 11 august 2008 a fost de 8.797.614; 19,1 la suta din populatia nord-americana cu acces la internet a vizitat site-ul in cursul lunii februarie;
4,6 la suta din populatia intregii lumi cu acces la internet a vizitat site-ul; 14.000 de persoane au urmarit stiri prin intermediul retelei de socializare Twitter, pe pagina dedicata Twitter.com/2010Tweets;
Peste 1,25 de milioane de descarcari ale ghidului spectatorilor realizat pentru telefoanele mobile, ceea ce a facut ca timp de 10 zile sa fie aplicatia gratuita numarul 1 din Canada; 1,1 milioane de fani pe Facebook, de aproape patru ori mai multi decat la Beijing 2008. Jocurile Olimpice de la Vancouver s-au incheiat in noaptea de duminica spre luni.
Urmăriți SPORT.RO și pe Google News