Bayern Munchen, Liverpool, CSU Craiova. Cum arata noul magazin online al fenomenului turului de campionat. E unic in Liga I
Intr-un sezon in care ataca locurile de Cupe Europene, CSU Craiova se dezvolta dupa un model din Vest. Craiova vrea sa ajunga in Europa nu numai cu echipa de fotbal, ci pe toate planurile
Neinvinsa de 11 etape in Liga I, CSU Craiova este marea surpriza a acestui tur de campionat. Condusa de Cartu si Sandoi, CSU Craiova a reusit sa termine turul Ligii I pe locul 6, cu 29 de puncte, dupa 11 partide fara infrangere in Romania.
Acum, CSU se dezvolta si in online. Clubul oltean tocmai si-a lansat noul magazin online, similar cu cel al marilor cluburi din Europa, precum Bayern Munchen sau Liverpool.
Spre deosebire de rivalele din Liga I, CFR Cluj sau Astra Giurgiu, care inca nu au magazine online in care suporterii sa-si poata cumpara tricourile cu fotbalistii preferati sau obiecte cu insemnele cluburilor, CSU Craiova a preluat "modelul European" de prezentare a echipamentelor.
Nume precum Brandan, Balgradean si Plesan au fost folosite ca modele pentru echipamentele de joc, dar si pentru celelalte articole sportive scoase la vanzare pe site. Asa cum si Robben vinde tricourile pe magazinul online al lui Bayern, iar Gerrard deschide magazinul online al lui Liverpool.
Ideea folosita la CSU este unica in acest moment in Liga I. Steaua, Dinamo si Petrolul, cluburi cu un numar mare de fani si jucatori importanti pentru Liga I, nu s-au folosit de imaginea propriilor fotbalisti pentru a atrage fanii in magazinul online.
Conform unor surse, in viitorul apropiat, CSU Craiova va dezvolta si o aplicatie speciala pentru telefoanele inteligente. Fanii vor putea cumpara bilete, tricouri si fulare direct de pe telefonul mobil si vor avea acces la ultimele informatii oferite de club.
Urmăriți SPORT.RO și pe Google News