Desculti la masa bogatilor! Steaua, parasita de suporteri inainte de ultimul meci de pe National Arena in Liga! Explicatia fanilor pentru situatia incredibila:

Desculti la masa bogatilor! Steaua, parasita de suporteri inainte de ultimul meci de pe National Arena in Liga! Explicatia fanilor pentru situatia incredibila: Superliga

Steaua a vandut doar 2000 de bilete pentru meciul de marti cu Schalke

Steaua primeste marti seara vizita nemtilor de la Schalke, dar peisajul de pe national arena are toate sansele sa fie unul dezolant.

Pana astazi s-au vandut doar 2000 de bilete, insa organizatorii se asteapta ca pana la ora jocului numarul de suporteri sa fie de aproximativ 15.000.

  • Desculti La Masa Bogatilor Steaua Parasita De Suporteri Inainte De Ultimul Meci De Pe National Arena In

Conducerea clubului spera ca toti cei 13.000 de suporteri care si-au achizitionat pachete sa vina si la meciul cu Schalke.

Dincolo de numarul extrem de mic de fani la un meci de Champions League, ramane intrebarea: de ce si-au abandonat echipa suporterii care obisnuiau sa umple meci de meci tribunele stadionului National Arena?

Si care este explicatia pentru paradoxul prin care trece Steaua in acest moment? Echipa a castigat campionatul, e aproape de al doilea titlu consecutiv, joaca in Champions League, da multi jucatori la nationala, dar nu mai are suporterii alaturi.

Pe site-ul sport.ro, le-am pus aceste intrebari suporterilor. Iata cateva raspunsuri:

Chicinas Radu: Prima greseala a fost cedarea emblemei PN care face bani frumos de pe urma sa . A doua greseala majora e lipsa de comunicare si transparenta cu suporterii care asteapta socializare din partea oficialilor si echipei asa cum ar trebui sa fie normal din partea unui club cu prestanta ca Steaua . De la aceste doua greseli a pornit totul , lipsa de marketing diversificat si comunicare cu sustinatorii din tara . STEAUA A AJUNS CA UN COPIL DEPENDENT DE FACEBOOK , INTERACTIONEAZA CU SUPORTERII NUMAI PE "PERETE" . STEAUA, TE IUBESC !

Steaua: de ce nu mai sun suporterii la stadion? raspunsul e simplu: rezultate slabe + preturi de Champions League, dar echipa de Liga 1! Steaua a incasat 20-30 de milioane, da nu a investit macar 7-8 milioane in jucatori. Eu eram 100 la suta convins inainte sa inceapa meciurile din UCL ca Steaua nu face mai mult de 2-3 puncte! Au plecat Chiriches si Rusescu si au venit niste 'petarde' gen Kapetonos, Neagu, Varela (poate o fi bun). Singuru care a confirmat e Piovaccari. Domnul ziarist, dati dumnevoastra de la 70-80 de lei in sus sa vedeti un meci cu Shalke care nu mai are nici o importanta.

Razvan: prea mult MM si mai ales prea mult Tatu. De ce as da bani sa ma sfideze cand se loveste mingea de el si intra in poarta? Vrem sa vedem pe Chipicu, pe Radut, pe Stanciu si alti tineri, nu pe Tatu. Anul trecut ne-a intoxicat cu Rocha si acum cu Tatu... Oare si pe el vrea sa-l vanda doamna?

Intr-un sondaj la care au participat peste 6000 de suporteri, stelistii cred ca principalul motiv pentru aceasta situatie este faptul ca echipa nu si-a atins tintele anuntate la inceputul sezonului.

Iata rezultatele sondajului:

PRETURILE BILETELOR PENTRU MECIUL CU SCHALKE

PELUZE

INELUL 3 - 70 LEI
INELUL 2 - 80 LEI
INELUL 1 - 90 LEI

TRIBUNA A II-A

INELUL 3 - 125 LEI
INELUL 2 - 150 LEI
INELUL 1 - PERIFERIC - 220 LEI
INELUL 1 - MEDIAN - 260 LEI
INELUL 1 - CENTRAL - 300 LEI

TRIBUNA I

INELUL 3 - 125 LEI
INELUL 2 - 150 LEI

VIP 3 - 350 LEI
VIP 2 - 400 LEI
VIP 1 - 550 LEI


Steaua e aproape campioana, pentru a doua oara consecutiv, joaca in Champions League, vinde jucatori pe sume mari, dar, paradoxal, suporterii nu mai sunt alaturi de echipa.

Steaua se pregateste de un record negativ de asistenta in Liga, cu Schalke, iar intrebarea e "Unde au disparut fanii care obisnuiau sa umple meci de meci tribunele de pe national arena?"

Cum s-a ajuns aici? De unde nemultumirea suporterilor? Ce asteptari au fanii de la conducere, antrenor si jucatori?

Multumiti de faptul ca atasamentul suporterilor a venit din inertie in ultimii ani, indiferent de rezultate, oficialii Stelei au neglijat total ideea ca un club se dezvolta pe fundamente de marketing, pe proiecte pe termen lung sau pe strategii de comunicare alese cu grija.

Ca o comparatie, iata cateva exemple: site-urile oficiale ale unor cluburi cu pretentii, asa cum este si Steaua, abunda in diferite promotii, abonamente, pachete, tricouri, fulare, pixuri, masinute, baloane, intalniri ale suporterilor, fan cluburi in tara. Iata site-ul oficial al Borussiei Dortmund, site-ul oficial al lui Chelsea sau site-ul oficial al Benficai.

Cluburile mari nu vand doar bilete de intrare pe stadion, ci o intreaga experienta intr-o zi libera de weekend.

Sa fie si asta unul dintre motive? Vrem sa aflam si parerile voastre. Scrieti-le la comentarii, iar noi le urcam in articol.

Modifică setările cookies
Don’t miss out on our news and updates! Enable push notifications
Get notifications about important news!