Dezastru la Steaua! Conducere NOUA in Ghencea, milioane de oameni au PRELUAT PUTEREA! Momentul RUSINOS care da RESTART la Steaua

Dezastru la Steaua! Conducere NOUA in Ghencea, milioane de oameni au PRELUAT PUTEREA! Momentul RUSINOS care da RESTART la Steaua Superliga

► Romania No Mundial! Marti vedem fotbal adevarat: Anglia - Germania, de la 22:00 IN DIRECT Sport.ro si Voyo.ro

Steaua 2013 e din ce in ce mai singura. Izolata de suporteri, echipa cu managerul huligan pe noua emblema asteapta o asistenta record la meciul cu Schalke, din urmatoarea etapa a grupelor Champions League. Record NEGATIV. Timp de 3 zile, in perioada 14-16 noiembrie, Steaua n-a vandut niciun bilet pentru jocul cu Schalke. Oficialii clubului sustin ca cel putin 10.000 de spectatori vor fi sigur la meci, avand in vedere numarul de pachete vandute inainte de startul competitiei.

'Steaua suntem noi' nu mai pare in acest moment doar o scandare venita de nicaieri in peluza. Suporterii au preluat in sfarsit conducerea la Steaua. Investitiile facute in bani, timp si sentimente de milioane de oameni au adus Steaua la cota uriasa de interes din prezent. Becali a preluat un brand sustinut de trofee si istorie, dar garantat din punctul de vedere al continuitatii de tribune pline, audiente maxime la TV si venituri din transferuri. Steaua e urmarita in toate mediile, insa nu ofera nimic in schimb. A lasat inertia sa conduca si s-a intalnit cu suporterii doar la actiunile sponsorizate in magazine si mall-uri.

Ignorati pe criteriul sentimentului sigur, fanii s-au plictisit sa fie prinsi zilnic in scandaluri, sa uite cine le-au fost gloriile si sa comunice cu echipa vietii lor doar pe Facebook. Steaua isi baga in seama milioanele de sustinatori doar cand anunta preturile din ce in ce mai mari la bilete europene. Clubul nu accepta propuneri de explicatii pentru sistemul dubios de alocare a tichetelor, nici nu-si vinde imaginea dupa criterii transparente. Steaua e singurul club european cu pretentii care a mutat departamentul de marketing in peluza si vinde la bucata, in rulotele ultrasilor, produse cu insemnele clubului.

Strategia 'Ziua si scandalul' aplicata in Ghencea e ignorata la modul superficial de masa doar datorita rezultatelor din campionat care salveaza sigla de campioana a celei mai de succes echipe din Romania.

Modifică setările cookies
Don’t miss out on our news and updates! Enable push notifications
Get notifications about important news!