FOTO FC Botoșani trece la următorul nivel! Reprezentanta Moldovei din Superliga are un nou logo și s-a asociat cu un ”gigant” al echipamentelor sportive
FC Botoșani își lansează noua identitate.
Gruparea din Moldova a trecut, în această vară, printr-un proces de rebranding, iar astăzi clubul și-a prezentat noua identitate. Cea mai de seamă schimbare este cea a logo-ului. Acesta este reprezentat de un cal, încoronat, cu aripi, prezentat în culorile clubului: roșu și albastru.
Pe lângă logo, FC Botoșani a dat lovitura și în privința echipamentelor de joc. După mai mulți ani în care au îmbrăcat echipamentele italienilor de la ”Errea”, moldovenii se asociază cu gigantul german ”Adidas”, a doua cea mai mare companie de producție de echipamente sportive din lume, după Nike.
Din prima divizie, doar Sepsi și ”U” Cluj mai poartă echipamentele celor de la ”Adidas”. FC Botoșani va avea trei variante de tricou: unul bleumarin, cu detaliul unei mingi de fotbal imprimat, unul alb, cu câteva dungi orizontale imprimate în croiala, și unul roșu, care se adaptează tendințelor din vest prin poziționarea siglei pe centru. Sigla își schimbă culoarea, în funcție de echipament.
Lansarea echipamentului și a logoului s-a făcut într-un eveniment în centrul orașului, în cadrul unui street-food festival organizat de club. Cu această ocazie, clubul și-a lansat un nou site, propria bere, dar și prorpiul NFT.
Urmăriți SPORT.RO și pe Google News