FCSB are nou sponsor principal! Suma încasată de vicecampioana României după noua înțelegere 

FCSB are nou sponsor principal! Suma încasată de vicecampioana României după noua înțelegere  Superliga

FCSB a avut probleme după ce City Insurance, care era sponsor principal al echipei, a intrat în faliment, însă roș-albaștrii s-au „redresat”. 

Vicecampioana României a reușit să dea lovitura la nivel de imagine, stabilindu-și un parteneriat cu o casă de pariuri. FCSB a întâmpinat probleme după ce firma de asgiurări City Insurance a intrat în faliment, însă după 9 luni fără sponsor principal, gruparea roș-albastră a ajuns la o înțelegere cu Betano. 

FCSB colabora deja cu Betano, însă casa de pariuri era sponsor secundar, logo-ul fiind inscripționat pe spatele tricourilor. Odată cu noua colaborare, numele va fi inscripționat în zona din față a tricourilor, anunță GSP

Sumă importantă încasată de vicecampioana României cu noul sponsor

Deși FCSB și firma menționată ajunseseră la o înțelegere încă din sezonul trecut, mutarea nu s-a putut oficializa din cauza regulamentelor FRF. Federația nu permite unui sponsor să interacționeze cu două cluburi în același timp din postura de sponsor principal. Betano colaborează deja și cu Universitatea Craiova. 

În urma noului contract, FCSB va încasa o sumă considerabil mai mare decât de pe urma colborării cu City Insurance. 800.000 de euro anual încasau roș-albaștrii de la fostul sponsor principal, cărora li se adăugau și bonusuri de performanță. Încă 200.000 de euro ar fi primit FCSB pentru câștigarea titlului, 100.000 de euro pentru Cupa României, 300.000 de euro pentru accederea în grupele Champions League și 200.000 de euro pentru Europa League. 

Din postura de sponsor secundar, casa de pariuri plătea către FCSB aceeași sumă pe care roș-albaștrii o încasau de la City Insurance, 800.000 de euro

Modifică setările cookies
Don’t miss out on our news and updates! Enable push notifications
Get notifications about important news!