Hagi: "Rednic e stramb, d'asta l-am si poreclit asa! Arestarile facute de DNA? Ne-am facut putin de ras!"

Gica Hagi a declarat ca Mircea Rednic isi merita porecla Strambu', din cauza declaratiilor pe care le ofera la adresa altor colegi de-ai sai.

"Mircea e stramb asa cum i s-a spus, d'asta l-am poreclit asa. Nu ne suparam, este un coleg de-al nostru, dar asa e el. Nu stau sa judec ce a spus, e parerea lui. Pai cu mine a avut dreptate, nu am de ce sa ma supar, mai mult e un coleg de-al meu, iar pe un coleg nu ma supar niciodata, chiar daca i-am dat si porecla «Strambu'» ca din cand in cand are momente din acestea. In rest e un antrenor foarte bun, e un antrenor care trebuia sa fie pe lista pentru ca face parte din generatia tanara", a spus Hagi.

Mircea Rednic a declarat, luni, despre posibilii candidati la postul de selectioner al Romaniei, ca toti la un loc nu au performantele lui ca tehnician, dar "unul dintre ei este rege, altul are o imagine buna, iar cel de-al treilea este baiatul lui tata". "Nu ma deranjeaza ca nu am fost nominalizat pentru postul de selectioner.

De ce sa ma deranjeze? Eu am un obiectiv pe care imi doresc foarte mult sa-l realizez, am o datorie morala fata de suporteri si vreau sa-mi duc pana la capat contractul. Daca e sa-i luam pe toti cei trei nominalizati impreuna, nu stiu daca au performantele mele, dar unul are imagine buna, unul e rege, si unul e baiatul lui tata. Dupa parerea mea, eu pe Dan Petrescu l-as vedea ca selectioner. Eu nu am aspect. Nu stiu ce imi lipseste, poate ar trebui sa lipsesc de tot, sa-mi vad de drum. Fie painea cat de rea, tot mai bine e in Belgia", a spus Rednic.

Intrebat despre posibila numire in functia de selectioner al lui Razvan Lucescu, Hagi a raspuns: "Deocamdata cei din Federatie stiu, intrebarile cele mai directe si clare trebuie sa mearga spre ei. In rest, vorbim mult ca in Romania si facem mai putin. Vom vedea in viitorul apropiat cine va fi selectionerul. Romania va avea un antrenor si se va stii cand cei din Federatie se vor decide. Nu exista nimic clar si cineva care sa vorbeasca. Eu am spus ca doar cei din federatie pot sa vorbeasca, in rest sunt doar zvonuri".

"Nu e dureros (n.r. - ca au fost facute arestarile), dar nu e frumos. S-a vorbit de multe ori de momente zero, e un moment foarte delicat al fotbalului romanesc si pentru ceea ce va insemna viitorul sau. Am ajuns destul de jos, ne-am facut putin de ras, dar s-a intamplat si in alte tari, nu numai la noi. Asa e in fotbal cand sunt foarte multe interese, sunt si lucruri mai putin placute care ar fi bine sa le eliminam. In sport trebuie sa castige cine e mai bun. Romania are nevoie de proiecte care sa aduca lucruri foarte bune in viitor", a spus Hagi.

Ministerul Turismului si BRD-Groupe Societe Generale au semnat, marti, un contract prin care turismul romanesc va fi promovat pentru o perioada de un an prin intermediul fostilor mari sportivi Nadia Comaneci, Ilie Nastase si Gheorghe Hagi. Campania de promovare va costa, potrivit ministrului Turismului, Elena Udrea, cateva milioane de euro, suma din care doua milioane de euro va fi destinata difuzarii unui spot pe doua televiziuni internationale de mare audienta. Campania se va desfasura sub sigla "Romania, land of choice" si va include si reclame outdoor print, si chiar pe Internet.

Referitor la campania initiata de Ministerul Turismului, Gheorghe Hagi a mentionat ca este onorat de aceasta invitatie. "Inca un atu in plus ca mi-am facut datoria asa cum trebuie si cred ca sportul in general e un segment de care trebuie tinut cont in societatea romaneasca si in orice societate din orice tara. Sportul e un adevarat ambasador cand ai succese si raman toate lucrurile bune pe care le-ai facut. Pentru noi reprezinta o onoare sa reprezentam tara asa cum am facut-o si ca sportivi. Este o onoare ca am fost chemati intr-un parteneriat care sa ii aduca pe cei de afara sa cunoasca tara, pentru ca merita", a precizat Hagi.

Ministerul Turismului si BRD-Groupe Societe Generale au semnat, marti, un contract prin care turismul romanesc va fi promovat pentru o perioada de un an prin intermediul fostilor mari sportivi Nadia Comaneci, Ilie Nastase si Gheorghe Hagi. Campania de promovare va costa, potrivit ministrului Turismului, Elena Udrea, cateva milioane de euro, suma din care doua milioane de euro va fi destinata difuzarii unui spot pe doua televiziuni internationale de mare audienta. Campania se va desfasura sub sigla "Romania, land of choice" si va include si reclame outdoor print, si chiar pe Internet.

Modifică setările cookies
Don’t miss out on our news and updates! Enable push notifications
Get notifications about important news!