GALERIE FOTO Poate apărea din nou pe piață șampania FCSB? Vinul spumant pe care Coman&co. l-au folosit ca să sărbătorească titlul de campioană
Titlul de campioană, udat cu șampania FCSB
Jucătorii antrenați de Elias Charalambous și Mihai Pintilii au sărbătorit performanța pe gazonul Arenei Naționale, au călătorit cu un autocar descoperit până în Piața George Enescu de lângă Ateneul Român și apoi au petrecut cu DJ și lăutari până aproape de zori într-un club exclusivist bucureștean.
De-a lungul ceremoniei de premiere și ulterior, fotbaliștii au gustat și s-au stropit cu zeci de sticle de șampanie personalizată cu sigla FCSB. Apariția sticlelor pe gazon ar putea însemna și că clubul roș-albastru se gândește la o mutare îndrăzneață de marketing și ar putea relansa pe piață un lot de băutură dedicat succesului din 2024. FCSB i-ar călca pe urme Rapidului, care a lansat deja berea și vinul marcă proprie.
Precedentul astfel de produs, lansat în 2010
În 2010, când clubul încă purta numele istoric, angajații lui Gigi Becali anunțau că au scos pe piață o ediție limitată de 300 de sticle de vin spumant Steaua, produse de compania Spumante Silvania SA. Vinul spumant era produs la peste 60 de metri în subteran, în cei 4 kilometri de hrube situate la poalele Măgurii Șimleului (jud. Sălaj) și era obținut prin metoda tradițională de fermentare în propria butelie.
Acestea au fost puse în vânzare la magazinele oficiale ale clubului, de la stadionul din Ghencea și din Unirea Shopping Center, iar costul unei sticle fiind de 99 lei (176.09 lei, la valoarea din 2024). Tot atunci puteau fi cumpărate Cola Steaua și Berea Steaua, alte două produse personalizate.
Foto - Gabriel Chirea
Urmăriți SPORT.RO și pe Google News