Schimbarile radicale cerute de compania care a cumparat drepturile in Liga I: "Fotbalul concureaza cu Netflix si iesitul in oras"

Schimbarile radicale cerute de compania care a cumparat drepturile in Liga I: Fotbalul concureaza cu Netflix si iesitul in oras Superliga

Compania eAD a achizitionat drepturile TV ale Ligii I pentru urmatorii 5 ani, pentru 28 de milioane de euro pe sezon.

Compania eAD, care a achizitionat drepturile TV pentru Liga I, si care urmeaza sa le vanda mai departe televiziunilor, spune ca fotbalul romanesc are nevoie de o schimbare radicala.

"Fotbalul in momentul de fata e o distractie care concureaza cu toate celelalte distractii, televiziunea, Netflix-ul, cinematograful, iesitul la terase, mersul la teatru", spune directorul companiei, Orlando Nicoara.

Acesta cere mai multa deschidere din partea cluburilor si actiuni de marketing care sa apropie fotbalul de suporteri.

"Vom insista pe partea de marketing, pentru a creste audientele si pe TV si pe stadioane, dar si pentru a face produsul mai atractiv."

"Suporterii trebuie sa se apropie de echipe, sa manance cu legendele clubului, sa isi faca poze cu ei", a mai spus Orlando Nicoara.

eAD vinde mai departe catre televiziuni


Compania eAD a cumparat drepturile TV ale Ligii I pentru urmatorii 5 ani, cu un pret de 28 de milioane de euro pe sezon.

eAD urmeaza sa vanda mai departe, catre televiziunile interesate.

"Trebuie sa avem echipe generatoare de audienta. Suntem dispusi sa discutam cu orice post TV care isi doreste acest produs, in conditiile in care costurile pentru un meci depasesc 120.000 de euro, iar astazi din piata de publicitate nu isi permite nimeni, nici macar ProTV-ul, care e liderul pietei, sa plateasca o asemenea suma pentru partidele din Liga I.

"Vrem sa atragem brandurile importante care se pot asocia cu aceasta competitie.", a mai spus Orlando Nicoara, citat de paginademedia.ro.

Modifică setările cookies
Don’t miss out on our news and updates! Enable push notifications
Get notifications about important news!