Singurul moment in care Steaua chiar arata ca o echipa mica. Esecul politicii INEXISTENTE de marketing de la Steaua
►Porto - Sevilla joi 22:00 in direct la Sport.ro si Voyo! Cu DRAG de pe Dragao. Semnat FOTBAL!
Cand Manchester United joaca cu Norwich, 70.000 de fani umplu Old Trafford. Cand Inter o primeste acasa pe Sassuolo, 80.000 de suporteri sunt pe Giuseppe Meazza. Un meci Steaua - Barcelona stie sa vanda oricine, dar asta este un tip de meci la un deceniu. Ce faci cand Botosani vine sa joace cu tine?
4000 de suporteri au numarat ziaristii aseara la meciul cu Botosani. In repriza a doua, la statia de amplificare a stadionului au fost anuntati undeva pe la 6600 de suporteri. Cifrele arata ca Steaua are, in medie, 9900 de suporteri la stadion in acest sezon, similar cu anii in care se zbatea sa prinda un loc de cupa europeana. Prin comparatie, anul trecut, cand Steaua a luat titlul, a avut o medie de 20.000 de spectatori la meci, cu 5.000 mai mare fata de acum doi ani.
Cu cat sunt mai buni pe teren, cu atat stelistii sunt mai putini la meci. E un paradox care o costa pe Steaua bani buni, bani cu care ar putea, spre exemplu, sa-l pastreze pe cel mai bun marcator din acest sezon, Piovaccari, la echipa, din vara.
Esecul politicii de marketing inexistente de la Steaua ar trebui sa fie acum principala grija pentru conducere. Banii de la UEFA si cei din transferuri nu mai sunt suficient de multi pentru un club care vrea sa evolueze. Suporterii sunt cu sutele de mii. In cazul Stelei sunt cu milioanele, doar ca numai cateva mii vin la meciurile cu echipele mici. Chiar daca vorbim de suporteri de rezultat, de data asta sunt rezultate, pur si simplu Steaua nu isi vinde atuurile.
Patru meciuri cu Botosani jucate cu tribunele pline in Ghencea ar insemna plata salariului pe un singur an al lui Piovaccari. Un efort important, insa pentru un jucator care detine cel mai mare numar de gol la Steaua in acest sezon, extrem de util.
Urmăriți SPORT.RO și pe Google News