Surpriza! Steaua si nationala Romaniei se bat pentru cel mai important sponsor din fotbalul romanesc! Cum poate invia campioana Romaniei

Surpriza! Steaua si nationala Romaniei se bat pentru cel mai important sponsor din fotbalul romanesc! Cum poate invia campioana Romaniei Superliga

FRF a semnat doua parteneriate de la inceputul anului, dar cel mai important sponsor e inca pe drum.

FRF a oficializat astazi parteneriatul cu Bancpost, care a devenit al doilea sponsor atras in 2015 de Federatiei, dupa Bergenbier.

Insa marea lovitura n-a fost inca data. Nationala nu are un sponsor principal, iar Razvan Burleanu este in discutii avansate pentru semnarea unui parteneriat cu Telekom, compania de telecomunicatii intrata pe piata romaneasca la sfarsitul anului trecut.

"Purtam discutii cu o mare companie, insa deocamdata nu s-a concretizat nimic", anunta in urma cu cateva saptamani Razvan Burleanu la Sport.ro.

Negocierile dintre FRF si Telekom au fost intarziate de interesul companiei germane pentru echipa de club cu cea mai mare vizibilitate, Steaua Bucuresti.

Nemtii privesc dincolo de problemele grave de identitate pe care le are Steaua in prezent si considera ca echipa campioana a Romaniei poate fi un partener foarte atractiv daca isi rezolva conflictul cu Armata.

Steaua cere mai multi bani

In mod paradoxal, Steaua cere mai multi bani decat FRF, chiar daca prezentul e de partea echipei nationale. Noua conducere a Federatiei a venit cu principii de marketing pe care incearca sa le puna in practica cu o comunicare atent aleasa, capitol la care Steaua are probleme grave, care par fara rezolvare in acest moment.

Steaua nu are un site pe masura pretentiilor, jucatorii sunt obligati sa nu dea ochii cu presa si refuza sa comunice cu fanii pe retelele de socializare, lucru atat de firesc in fotbalul civilizat.

Insa nemtii de la Telekom vin cu brand book-ul de la Bayern Munchen, iar problemele de comunicare s-ar putea rezolva cu clauze stricte in contract.

In discutiile cu Telekom, Steaua cere 1 milion de euro pe sezon, aproape dublu fata de pretentiile FRF, care se ridica la 600.000 de euro pe an.

Atuul Stelei este faptul ca are o frecventa de meciuri mult mai mare decat echipa nationala si este conectata zi de zi cu publicul prin intermediul mass-media. Nationala are putine partide intr-un an care atrag cu adevarat interes din partea suporterilor si este lipsita in prezent de jucatori cu impact puternic asupra fanilor.

Conditia fara de care Telekom nu poate semna un parteneriat cu Steaua este ca echipa sa isi rezolve cat mai repede problemele de identitate, in conflictul pe care il are cu MApN.

Bayern ia 30 mil € pe sezon de la Telekom

Deutsche Telekom sponsorizeaza multi atleti si cluburi din toata lumea, dar focusul este pe fotbal. Cel mai important partener este campiona Germaniei, Bayern Munchen, un partener vechi de peste 10 ani.

Contractul dintre Bayern si Telekom este valabil pana in 2017, iar in 2012, cand a fost semnata ultima prelungire, valoarea contractului a crescut de la 25 la 30 de milioane de euro pe sezon.

Contractul prevede ca logo-ul Telekom sa fie imprimat pe tricourile de joc, pe marginea terenului, pe treningurile si costumele oficiale, dar si pe site-ul oficial al clubului, unde exista o caseta speciala Telekom dedicata fanilor. In plus, jucatorii lui Bayern sunt obligati prin contract sa participe la actiunile de marketing ale companiei germane.

"Parteneriatul cu Bayern Munchen a avut un efect de comunicare extraordinar pentru noi. Bayern Munchen este partenerul nostru de top cu un impact fantastic atat pe plan national, cat si international.", spune directorul de marketing Deutsche Telekom, Henning Stiegenroth.

Din 2009, compania germana organizeaza Telekom Cup, o competitie amicala in presezon la care sunt invitate patru echipe, Bayern Munchen fiind de fiecare data una dintre ele.

FRF a semnat cu Bancpost

Federatia Romana de Fotbal a oficializat astazi un parteneriat de sponsorizare cu Bancpost.

”Este o adevarata mandrie ca pe drumul performantei pe care l-am deschis sa avem Bancpost alaturi de noi, una dintre cele mai importante institutii financiare din Romania, care a demonstrat timp de 24 de ani ce inseamna perseverenta, performanta si orientarea catre oameni. In Planul Strategic pentru Dezvoltarea Fotbalului din Romania ne-am asumat ca obiectiv calificarea Echipei Nationale la toate cele trei turnee finale ce vor urma pana in 2020. Este o promisiune puternica, in primul rand fata de romani, pentru indeplinirea careia avem nevoie de parteneri puternici precum Bancpost, care sa ne fie alaturi si care sa ne inspire”, a declarat Razvan Burleanu, presedintele FRF.

”Bancpost este o institutie bancara cu traditie indelungata, un brand romanesc puternic care de 24 de ani este alaturi de clientii sai si sustine economia romaneasca. Astazi, extindem contributia noastra si devenim partener al Federatiei Romane de Fotbal si al Echipei Nationale de Fotbal, intr-o perioada foarte importanta: preliminariile Campionatului European 2016 si calificarea la Campionatul Mondial 2018. Suntem onorati sa fim parte din intreaga energie si momentele de fotbal de calitate care vor urma. Acest parteneriat exprima totodata angajamentul organizatiei noastre fata de valori precum spiritul de echipa, pasiune, perfectionare continua pentru succes si orientarea catre performanta, valori pe care le avem in comun cu Echipa Nationala si cu milioane de suporteri”, a declarat George Georgakopoulos, presedintele executiv Bancpost.

Despre negocierile dintre Federatie si Telekom a scris si ProSport. CITESTE AICI

Modifică setările cookies
Don’t miss out on our news and updates! Enable push notifications
Get notifications about important news!