Tu stii ce mai face suporterul tau? Steaua se pregateste de un record NEGATIV in Liga! Paradox, abandon, nervi intinsi la maximum! Ce s-a intamplat la Steaua?

Tu stii ce mai face suporterul tau? Steaua se pregateste de un record NEGATIV in Liga! Paradox, abandon, nervi intinsi la maximum! Ce s-a intamplat la Steaua? Superliga

Chicinas Radu: Steaua, ca un copil dependent de Facebook... (citeste continuarea in articol)

Steaua e aproape campioana, pentru a doua oara consecutiv, joaca in Champions League, vinde jucatori pe sume mari, dar, paradoxal, suporterii nu mai sunt alaturi de echipa.

Steaua se pregateste de un record negativ de asistenta in Liga, cu Schalke, iar intrebarea e "Unde au disparut fanii care obisnuiau sa umple meci de meci tribunele de pe national arena?"

Cum s-a ajuns aici? De unde nemultumirea suporterilor? Ce asteptari au fanii de la conducere, antrenor si jucatori?

Multumiti de faptul ca atasamentul suporterilor a venit din inertie in ultimii ani, indiferent de rezultate, oficialii Stelei au neglijat total ideea ca un club se dezvolta pe fundamente de marketing, pe proiecte pe termen lung sau pe strategii de comunicare alese cu grija.

Ca o comparatie, iata cateva exemple: site-urile oficiale ale unor cluburi cu pretentii, asa cum este si Steaua, abunda in diferite promotii, abonamente, pachete, tricouri, fulare, pixuri, masinute, baloane, intalniri ale suporterilor, fan cluburi in tara. Iata site-ul oficial al Borussiei Dortmund, site-ul oficial al lui Chelsea sau site-ul oficial al Benficai.

Cluburile mari nu vand doar bilete de intrare pe stadion, ci o intreaga experienta intr-o zi libera de weekend.

Sa fie si asta unul dintre motive? Vrem sa aflam si parerile voastre. Scrieti-le la comentarii, iar noi le urcam in articol.

Chicinas Radu: Prima greseala a fost cedarea emblemei PN care face bani frumos de pe urma sa . A doua greseala majora e lipsa de comunicare si transparenta cu suporterii care asteapta socializare din partea oficialilor si echipei asa cum ar trebui sa fie normal din partea unui club cu prestanta ca Steaua . De la aceste doua greseli a pornit totul , lipsa de marketing diversificat si comunicare cu sustinatorii din tara . STEAUA A AJUNS CA UN COPIL DEPENDENT DE FACEBOOK , INTERACTIONEAZA CU SUPORTERII NUMAI PE "PERETE" . STEAUA, TE IUBESC !

Steaua: de ce nu mai sun suporterii la stadion? raspunsul e simplu: rezultate slabe + preturi de Champions League, dar echipa de Liga 1! Steaua a incasat 20-30 de milioane, da nu a investit macar 7-8 milioane in jucatori. Eu eram 100 la suta convins inainte sa inceapa meciurile din UCL ca Steaua nu face mai mult de 2-3 puncte! Au plecat Chiriches si Rusescu si au venit niste 'petarde' gen Kapetonos, Neagu, Varela (poate o fi bun). Singuru care a confirmat e Piovaccari. Domnul ziarist, dati dumnevoastra de la 70-80 de lei in sus sa vedeti un meci cu Shalke care nu mai are nici o importanta.

Razvan: prea mult MM si mai ales prea mult Tatu. De ce as da bani sa ma sfideze cand se loveste mingea de el si intra in poarta? Vrem sa vedem pe Chipicu, pe Radut, pe Stanciu si alti tineri, nu pe Tatu. Anul trecut ne-a intoxicat cu Rocha si acum cu Tatu... Oare si pe el vrea sa-l vanda doamna?


OFICIALII ASTEAPTA 10.000 DE SUPORTERI CU SCHALKE

Steaua 2013 e din ce in ce mai singura. Izolata de suporteri, echipa cu managerul huligan pe noua emblema asteapta o asistenta record la meciul cu Schalke, din urmatoarea etapa a grupelor Champions League. Record NEGATIV. Timp de 3 zile, in perioada 14-16 noiembrie, Steaua n-a vandut niciun bilet pentru jocul cu Schalke. Oficialii clubului sustin ca cel putin 10.000 de spectatori vor fi sigur la meci, avand in vedere numarul de pachete vandute inainte de startul competitiei.

'Steaua suntem noi' nu mai pare in acest moment doar o scandare venita de nicaieri in peluza. Suporterii au preluat in sfarsit conducerea la Steaua. Investitiile facute in bani, timp si sentimente de milioane de oameni au adus Steaua la cota uriasa de interes din prezent. Becali a preluat un brand sustinut de trofee si istorie, dar garantat din punctul de vedere al continuitatii de tribune pline, audiente maxime la TV si venituri din transferuri. Steaua e urmarita in toate mediile, insa nu ofera nimic in schimb. A lasat inertia sa conduca si s-a intalnit cu suporterii doar la actiunile sponsorizate in magazine si mall-uri.

Ignorati pe criteriul sentimentului sigur, fanii s-au plictisit sa fie prinsi zilnic in scandaluri, sa uite cine le-au fost gloriile si sa comunice cu echipa vietii lor doar pe Facebook. Steaua isi baga in seama milioanele de sustinatori doar cand anunta preturile din ce in ce mai mari la bilete europene. Clubul nu accepta propuneri de explicatii pentru sistemul dubios de alocare a tichetelor, nici nu-si vinde imaginea dupa criterii transparente. Steaua e singurul club european cu pretentii care a mutat departamentul de marketing in peluza si vinde la bucata, in rulotele ultrasilor, produse cu insemnele clubului.

Strategia 'Ziua si scandalul' aplicata in Ghencea e ignorata la modul superficial de masa doar datorita rezultatelor din campionat care salveaza sigla de campioana a celei mai de succes echipe din Romania.

Modifică setările cookies
Don’t miss out on our news and updates! Enable push notifications
Get notifications about important news!