Motivul pentru care Inter a jucat fără sponsori pe tricou cu AC Milan, în semifinala UEFA Champions League
Inter Milano a surprins cu echipamentul de joc din semifinala UEFA Champions League.
San Siro a erupt miercuri-seară, 80.000 de suporteri au fost prezenți la AC Milan - Inter Milano, 0-2, în prima manșă din semifinalele UEFA Champions League.
Victoria nerazzurilor a fost adusă de reușitele lui Edin Dzeko (37 ani) și Henrikh Mkhitaryan (34 ani). Cei doi au punctat rapid, în minutele 8 și 11, și au făcut-o pe Inter să aibă prima șansă de a ajunge în finala competiției.
Inter Milano, fără sponsori în „Derby della Madonnina”
La partida de pe San Siro, elevii lui Simone Inzaghi au evoluat fără inscripția sponsorului DigitalBits pe piept, iar motivul este stric financiar. Inter înregistrează un deficit de 24 de milioane de euro, după ultima analiză financiară a clubului. Însă o bună parte din această sumă putea fi acoperită de suma provenită de la DigitalBits, respectiv 17 milioane de euro. Numai că brandul care se ocupă cu tranzacțiile online nu și-a onorat încă plata, așa că, pentru a oferi un răspuns ferm, gruparea de pe Giuseppe Meazza a evoluat fără inscripția DigitalBits pe echipamentul de joc.
„Suma nu a fost plătită de către sponsori, care au invocat motive nefondate în viziunea avocațilo noștri. Se poartă negocieri pentru a putea găsi o rezolvare pașnică în această dispută. Deocamdată, nu pot să prezic dacă negocierea va fi un succes sau nu. Dar dacă nu vom ajunge la o înțelegere, clubul va acționa pe cale legală pentru a-și proteja interesele.
Clubul a început deja toate demersurile necesare în zona de marketing. A inițiat discuții pentru a găsi cât mai rapid un partener comercial”, a declarat Alessandro Antonello, directorul executiv al lui Inter Milano, potrivit Sportskeeda.
Urmăriți SPORT.RO și pe Google News