GenevAuto Show | Masinile trec pe locul 2! Galerie FOTO cu frumoasele de la Geneva:

Toate masinile de la Geneva, duminica la ProMotor, de la 10.00 pe Sport.ro!

Si, pentru ca am ajuns la final va lasam cu frumoasele Salonului de la Geneva. Cel mai important accesoriu pentru orice masina noua. 
 



Gasiti muuuult mai multe imagini in galeria de mai jos.

 

Cele mai puternice Smart-uri ForTwo (cele pe care le stie toata lumea) sunt preparate de tunerul Brabus, unul dintre apropiatii Mercedes sau al doilea tuner important penru Mercedes, dupa AMG. Smart nu s-a dat de ceasul mortii cu lansarea asta si pur si simplu a aratat masina azi la Geneva. Varianta asta are un motor tot in 3 cilindri, de 1 litru, turbo. Scoate fix 102 caluti putere. Masina e plina peste tot de logo-uri Brabus, ca sa vada toata lumea ca ai dat pe ea 23.000 de euro cu TVA inclus.

 

Apple e in negocieri pentru cumpararea Tesla in SUA, dar in acelasi timp americanii vor sa ajunga cu gadgeturile lor in toate masinile din intreaga lume. 

Apple CarPlay a fost prezentat la Geneva, montat pe noul Mercedes Clasa C W205. Sistemul prezentat a fost montat peste consola Mercedes si functioneaza doar conectat la un IPhone 5 sau mai nou. 

Si utilizatorii Android au primit vesti bune. Google lucreaza cu Mercedes pentru dezvoltarea unui sistem asemanator. 

Asa functioneaza Apple CarPlay:

Koenigsegg One:1 e cea mai rapida masina de la Geneva! O minune a tehnicii moderne care atinge viteza ametitoare de 450 km/h. Este un model rar, dar pe care milioane de oameni o vor conduce. Virtual, pentru ca bolidul suedez va face parte din noua serie Need For Speed. Koenigsegg se lauda ca One:1 e mai rapida decat Bugatti Veyron Super Sport si Hennessey Venom, masinile care detin recordul de viteza in acest moment. 

Cateva cifre :)
1341 de cai putere
1360 kilograme
0-400 km/h in 20 de secunde
Ia viraje cu 260 km/h



Rolls Royce a prezentat Ghost Seria II. Click aici pentru mai multe info 

Seat a prezentat noul Rege al soselelor, noul Leon Cupra. Spaniolii detinuti de Volkswagen se lauda ca masina nu este o simpla clona pentru Golf VII, ci una care a stabilit un nou record la Nürburging, sub 8 minute pe tur, performanta unica pentru o masina cu tractiune pe fata. Cupra vine cu motor de 2.0 litri turbo ce scoate 270 de cai putere si o cutie manuala in sase trepte. 

Google este prezent si el la Geneva prin ochelarii minune care isi propun sa ajute soferii din intreaga lume. Asa arata un tur al Salonului cu acesti ochelari. 

Nu intram in detalii ca ne doare capul: asa arata Ferrari California T. (T vine de la turbo)

Noutate absoluta de la BMW: Seria 2 Active Tourer a fost prezentat la Geneva, masina cu tractiune pe fata, un hatchback cu acoperis inalt sau un micro-van asemanator cu Mercedes B-Class sau Golf Sportsvan. 

Putearea vine de la motoare 1.5 litri turbo in trei cilindri, 2.0 turbo in patru cilindri sau 2.0 litri turbodiesel, asta in conditiile tractiunii pe fata, o noutate pentru fanii vechi BMW. 

.

Volkswagen Scirocco primeste un facelift pentru 2014, unul in linia recentelor lansari, de la Golf VII si pana la Passat. Scirocco nu primeste motoare noi, doar linii noi de design, cu elemente noi de iluminare in fata si in spate, materiale mai bune la interior, si jante din aliaj intre 17 si 19 inchi, in functie de model. E primul pas spre schimbarea totala a lui Scirocco, programata undeva in 2016. 

Citroen C1:

C1 este exact Aygo sau 108 pe dos. Aceeasi masina, facuta in acelasi parteneriat Peuegeot-Citroen-Toyota. Motoarele sunt Toyota, pe afara difera un pic masinile de la una la alta, preturile sunt foarte apropiate. Bataia pe cea mai frumoasa masina se da intre Peugeot si Citroen. Aygo arata mai serios decat ambele. C1 si 108 sunt mai dragutele, mai mult pe ce cauta femeile. Si combinatiile de culori pentru tapiterii si exterior sunt mai multe la cele doua masini frantuzesti. Partea mecanica ramane identica, la fel si interiorul cu excran de 7 inci si cele doua motoare: 1 l si 70 de cai sau 1.2 litri turbo, 80 de cai. Preturile de start sunt intre 8.500 si 10.000 de euro.


Site-ul Autoevolution.com a surprins un moment unic la Geneva. Un cetatean japonez  care studia atent noul Peugeot 308SW, lansat chiar in aceste zile. Japonezul avea aparat foto si un clipboard, pe care isi nota atent toate detaliile. Despre spionajul industrial din lumea auto s-a vorbit mereu, insa este pentru prima data cand asa ceva se face in public. 

Alfa Romeo a prezentat noul 4C la Geneva, dar si Disco Volante, o masina superba care a aparut prima data in 2012 sub forma de concept. 

Disco Volante are motor de 4.7 litri V8 ce produce 450 de cai. Ea atinge suta in 4.2 secunde si arata incantator! 

Jeep a venit la Salonul Auto de la Geneva cu Renegade, noul SUV din clasa compacta ce se anunta concurent serios pentru Nissan Juke. Jeep a construit Renegade in stilul clasic american, dar i-a redus dimensiunile pentru piata pretentioasa din Europa. Renegade e mai bine echipat pentru offroad, dar are si calitati de sportiv in oras.

Renegade e mai patratos decat Juke si e bazat pe platforma viitorului Fiat 500X. Jeep a pregatit 16 combinatii la echiparea motorului, de la 1.4 benzina cu 160 de cai si pana la 2.4 litri cu 184 de cai si cutie automata in noua trepte!

Jeep ofera doua sisteme 4x4, iar sistemul Active Drive trimite toata puterea catre orice ax atunci cand acest lucru este necesar.

Renegade vine in premiera cu sistemul My Sky open, care se poate opera manual sau automat. Renegade e primul model construit de Jeep in afara SUA, in Italia, la fabrica Fiat din Melfi.

Toate masinile de la Geneva, duminica la ProMotor, de la 10.00 pe Sport.ro!

Alfa Romeo 4C

O Alfa ramane o Alfa, indiferent de ceea ce spun fanii masinilor germane, americane sau japoneze. Italienii stiu sa faca masini cel putin frumoase. 4C a fost din start una dintre masinile perfecte cand s-a lansat acum cativa ani. In 2014, la Geneva, italienii au adus versiunea cabrio, deocamdata concept. Masina de serie va fi 99% identica prototipului. La fel de frumoasa si de impecabila. Plafonul e din mai multe straturi de material textil pentru o etanseizare si antifonare perfecte. Multe materiale din mecanismul de retractare sunt din carbon pentru o greutate mica. Toata masina are fix 1.000 de kg. Si inauntru s-au facut niste modificari ? piele mai buna, carbon si crom de ultracalitate. Motorul este acelasi 4 in linie, de 1.75 litri, turbo. Puterea toatala e de 240 de cai. Fiind foarte usoara, masina atinge 100 km/h in 4.5 secunde. Modelul 4C coupe costa 65.000 de euro si productia e limitata la 1.000 de bucati. Logic, Alfa 4C Spider ar trebui sa fie mai scumpa si poate chiar produsa intr-un numar mai mic.

Giugiaro Clipper prezentat la Geneva, concept construit pe sasiul comun Volkswagen Golf 7, Audi A3 si Seat Leon.

Comentati impreuna cu noi: ce masina asteptati de la Geneva?

Lamborghini Huracan 

Lamborghini a inceput productia lui Gallardo in 2004 si a terminat-o anul trecut. Doar cu numele. Pentru ca masina exista in continuare, la acelasi nivel ultrasport si lux. A fost prezentata in premiera la Geneva. Acum se numeste Huracan si s-a lansat la sfarsitul lui 2013, in decembrie.

De atunci pana acum s-au strans 700 de comenzi pentru noul Lamborghini. Este un model 4x4 extrem, care prinde 100 km/h in 3.2s si atinge 325 km/h viteza maxima. Motorul (exGallardo) scoate 600 de cai comparativ cu 550 cat scotea, iar consumul este mai mult decat civilizat, medie de 12.5 litri/100 km. Numele "Huracan" este al unui taur dintr-o corrida din 1879, din Alicante, Spania. Asta este traditia Lamborghini sa-si numeasca masinile dupa tauri din corride.

Pretul unui Huracan incepe de la 220.000 de euro. Inauntru, masina este la fel de dotata ca orice model al unei marci de lux. Huracan a inceput bine seria de vanzari si o continua pe cea Gallardo - cel mai bine vandut Lamborghini - 14.000 bucati in 10 ani de zile. Ultima unitate produsa a ajuns pe 25 noimebrie 2013 la un colectionar, pe mult mai multi bani decat pretul de lista. 

Honda Civic Type R

Honda a adus la Geneva noul concept Civic Type R, precursorul unui model de serie mai puternic decat ceea ce am vazut sau chiar am avut pana acum. Concept este o forma subtila de anunt ca versiunea de serie este foarte aproape de lansare. Masin aratata la salon nu arata ca un OZN, asa cum ar trebui sa arate un concept.

Din acest motiv credem ca modelul de serie nu este departe nici in timp. Noul CIvic Type R are 5 usi si un motor care poate mai mult ca oricand. Doi litri, turbo si 300 de cai putere. Unul din obiectivele japonezilor este sa stabileasca un nou record pe Nurburgring, acolo Seat Leon Cupra si Renault Megane RS sunt reginele.

E adevarat ca diferenta dintre ele e in favoarea Leonului, care a facut circuitul in 8 min si 7 secunde, cu 9 secunde mai repede decat Meganeul. Honda a declarat ca noul Civic va fi o masina de curse pentru strada mai mult decato masina de strada cu performante de circuit. Asta inseamna clar ca japonezii vor o masina puternica. Masina este mai joasa, un pic mai lata, are jante pe 20 de inci si LED-uri in toate farurile. Fiind un concept, nu stim inca nimic legat de pret si asteptam lansarea oficiala a modelului de serie in toamna, la Paris.

A patra si ultima masina din seria Legendele Bugatti este dedicata fratelui fondatorului Ettore Bugatti, Rembrandt Bugatti - unul dintre cei mai importanti sculptori ai secolului 20. 

Rembrandt Bugatti Legend debuteaza la Salonul Auto de la Geneva, are motor de 1200 de cai de la Veyron Grand Sport Vitesse si costa 2.2 milioane de euro. 

Caroseria este construita din fibra de carbon de culoarea bronzului, materialul preferat al sculptorului. 

Americanii ataca Geneva cu Mustang Cabrio! 

Ford este una din marcile de volum care e percepeuta ca una premium pe la toate saloanele. Asta pentru ca e un jucator mare de tot si pentru ca are o masina pe acre poate s-o arunce in lupta cu oricine. Mustangul este poate la fel de important pentru istoria auto ca un Ferrari sau ca un Mercedes.

Este masina cu care dai ture pe covor cand esti mic, masina pe care o vezi in filme si masina pe care ti-o doresti la orice varsta. Modelul cabrio 2015 a fost adus la Geneva si lansat chiar cu o zi inainte pentru presa. Stiam de saptmana trecuta cum arata cel ami spectaculos cabrio american. Plafonul este din material textil, retractabil automat, desigur. Timpul; de decapotare este de 10 secunde, foarte rapid mai ales pentru masini americane despre care se stie ca nu tin atat de mult la fineturi de tip nemtesc.

Americanii au fost si mai atenti la detalii si la confort si au facut plafonul din cateva straturi care nu doar izoleaza foarte bine, ci si antifoneaza extraordinar. Cel putin asa zic ei in comunicatul de presa. Tot Ford spune ca mecanismul cu tot cu panza ocupa mai putin loc in portbagaj acum. Motoarele raman ca la versiunea clasica.

Cel de baza este un V6, de 3.7 litri si 300 de cai. Ford pune pe Mustang si tehnologia EcoBoost, cu motorul sde 2.3 litri, turbo, si 300 de cai. Cel mai puternic Mustang Cabrio ramane V8-ul de 5 litri si 420 de cai. Vanzarile incep din toamna. Dupa niste prognoze Ford, unul din 5 Mustang-uri vandute va fi un cabrio.

Toyota prezinta Aygo!
 
Dupa 108 si C1 a venit si Aygo, al treilea copil al aliantei Peugeot-Citroen-Toyota. Dupa cum stiati, 107-le, C1 trecut si Aygo anterior erau identice. Acum, lucrurile s-au schimbat un pic. Inauntru si la partea mecanica avem copii perfecte, pe afara insa fiecare model s-a dichisit un pic mai mult, fiecare in stilul lui. Aygo a ramas tot simplu si util. NU este atat de chic precum variantele frantuzesti. Este clar o masina japoneza si fata spune cel mai bine asta. Aygo este destul de colturos, pe alocuri manga si are ceva din dragalasenia sumpatata a unei Mazda2. Un lucru e cert, ca nu poti sa spui ca e un facelift. Masina e evoluat la aspect ciar daca dimensiunile nu s-au schimbat. Toyota a pregatit are 2 versiuni: in 3 sau in 5 usi.

Daca interiorul a fost inca tinut departe de ochii lumii, Toyota a lasat de inteles ca vor fi dosebiri importante comparativ cu modelul trecut. Ca 108 si Citroen C1, masina o sa aiba un display de 7 inci cu navigatie si optiuni multimedia categoric peste CD-player-ul stoc.

Si tot ca masinile facute de grupul Peugeot-Citroen, Aygo o sa poata fi personalizat in toate felurile. Clientii pot sa-si aleaga cobinatii de culori si texturi pentru diverse parti ale masinii.

In afara de motorizarea personala de 1 litru si 70 de cai, Toyota are de acum pentru Aygo si una turbo, de 1.2 litri si 80 de cai. Pentru cel mai puternic model va exista si functie start-stop (oprire automata la semafor pentru economia de benzina).

Preturile nu se vor schimba mult comparativ cu cele de la generatioa inca actuala. Probabil ca vor ramane intre 8.000 si 9.000 de euro la start. Acum, un Aygo de baza are pret promotional 8.500 de euro in Romania, cu 100 de euro peste un Peugeot 107.

Comparativ cu alte modele mini din piata, Aygo, 108 si C1 raman in aceleasi costuri de cumparare, sub Mini, Fiat 500 sau Opel Adam. Cel mai aproape de pretul unui model comun Peugeot-Citroen-Toyota este Fiat 500, care pleaca de la 11.150 euro pret promotional in perioada asta. Masina are un motor de putere similara, 70 de cai. 

www.incont.ro: Cel mai puternic Opel de strada se lanseaza la Geneva. Vezi aici galerie foto

www.incont.ro: Cea mai rapida masina din lume si automobilul care se conduce singur, prezentate la Salonul Auto de la Geneva. 900 de "bijuterii" de sute de mii de euro pot fi admirate la targ. Click aici pentru VIDEO

Toate masinile de la Geneva, duminica la ProMotor, de la 10.00 pe Sport.ro!

Peugeot 308 a fost aleasa Masina Anului 2014 la Salonul Auto de la Geneva! Un juriu format din 58 de jurnalisti auto din Europa au acordat francezilor marele premiu. BMW i3 s-a clasat pe locul 2, in timp ce Tesla S a completat podiumul. Volkswagen Golf VII si Ford Focus au castigat in anii trecuti. 

Cei 7 finalisti:
Peugeot 308 - 307 puncte
BMW i3 - 223 puncte
Tesla Model S – 216 puncte
Citroen C4 Picasso - 182 puncte
Mazda3 -180 puncte
Skoda Octavia - 172 puncte
Mercedes-Benz S-Class- 170 puncte

www.incont.ro: Asa arata noul TT! Audi a scapat secretul cu o zi inainte de lansare ---> http://bit.ly/1hBYY6z

Ferrari poate lansa primul bolid pentru stelisti! :) Un Ferrari ros-albastru e asteptat la Salon maine seara.

BMW X4 se lanseaza maine la Geneva. Aici, primele imagini cu SUV-ul nemtilor. 

Porsche incepe ziua devreme. Marti dimineata de la 9.20 e evenimentul nemtilor. Momentul va fi LIVE, AICI!

Emisiunea ProMotor a realizat avanpremiera Salonului Auto de la Geneva cu Opel Adam Rocks, Ford Focus cu motor produs la Craiova, Volvo, Rinspeed Exchage si Mazzanti Evantra. 



Cele mai asteptate lansari de anul acesta: Citroen C1 - Peugeot 108 - Toyota Aygo, Opel Adam Rocks, BMW Seria 2 Active Tourer, Seria 4 Gran Coupe si X3 facelift, Renault Twingo, SKoda Fabia, Peugeot 308 break, VW Polo, Rinspeed XchangeE, VW Scirocco, Seat Leon Cupra, Audi TT, Mercedes S Klasse Coupe, Nissan Juke 2014, Mini CLubman Concept, Honda Civic Type R, Maserati Concept, Mazda Hazumi, Volvo Estate, VW T-Roc.

AICI puteti urmari LIVE VIDEO tot ce se intampla la Geneva. 

Salonul vine pe un fond de vanzari in crestere, in ianuarie livrarile de masini au crescut cu 5%, la aproape 1 milion de unitati. Previziunile pentru 2014 sunt de +3% comparativ cu 2013.

Dacia nu a anuntat nimic pentru Geneva, dar putem avea oricand surprize. In plus, Dacia poate prezenta versiuni noi de echipare pentru modelele recent relansate. 

Harta salonului:


Cifre:

10.000 de jurnalisti vin la Geneva in fiecare an care asista la 65 de conferinte de presa
900 de masini expuse
700.000 de vizitatori asteptati
perioada de vizitare - 6-16 martie (luni - vineri 10 - 20:00, sambata, duminica 9-19:00)
Biletele adulti  - 13 euro si 50% reducere daca iti cumperi dupa 16:00 pentru ziua curenta de vizitare

Bilete online se pot cumpara de AICI

Salonul Auto de la Genava are aplicatie speciala Android si Iphone  - "84th Motor Show - Geneva" - cu lansarile, harta salonului, stirile importante si oferte de vizitare

Cel mai important salon auto al anului 2014 incepe maine la Geneva iar www.sport.ro va tine la curent cu toate evenimentele din Elvetia. 

Este a 84-a editie a Salonului Auto de la Genava, prima a fost in 1905. Anul acesta se va alege la Geneva si "masina anului" - COTY - Car Of The Year. Audi A3, Jaguar F-Type, Lexus IS, Mercedes A45 AMG, Peugeot 208 GTI, Porsche Cayman S, Renault Clio, Volkswagen Golf 7 si Volvo V40 sunt nominalizate. 

Modifică setările cookies
Don’t miss out on our news and updates! Enable push notifications
Get notifications about important news!