GALERIE FOTO Echipamentul și produsele de marketing ale echipei naționalei vor putea fi cumpărate din 125 de magazine din toată țara!
FRF a semnat un nou parteneriat, care va ajuta la promovarea echipei naționale la nivel național.
După ce în urmă cu o lună a reluat relația de colaborare cu Bergenbier, FRF și Altex au anunțat astăzi semnarea unui alt parteneriat. Pe lângă susținerea oferită de Altex tuturor reprezentativelor României, masculine și feminine, de fotbal și futsal, în urma acestei înțelegeri, suporterii români vor putea descoperi în rețeaua de 125 de magazine echipamentul oficial al echipei naționale, dar și o gamă de produse complementare personalizate cu însemnele "tricolorilor". Colaborarea se va întinde și pentru furnizarea de echipamente electronice pentru digitalizarea și modernizarea activității loturilor naționale.
Răzvan Burleanu, președintele FRF:
"Mă bucur să urez bun venit unui nou partener în familia fotbalului românesc. E un brand cu tradiție, cu peste trei decenii de performanță, o companie cu o înaltă reputație. Parteneriatul reconfirmă statutul de coechipier al FRF pentru mediul de business din România, cu toate valorile sale societare și comunitare. FRF se află într-un proces intens de digitalizare a întregului fenomen fotbalistic. De aceea credem că Altex va fi furnizorul optim care să ne ajute în implementarea proiectelor noastre, mai ales în zona tehnică.
Parteneriatul este și o dovadă de încredere pentru jucătorii și jucătoarele noastre, de la primele selecționate până la nivel de prime reprezentative. Cu ajutorul Altex, echipa națională își propune să fie și mai aproape de suporterii săi prin lansarea unei game noi de produse legate de nutriție și sport. Aceste produse, alături de echipamentele 'tricolorilor' vor fi disponibile în cele 125 de magazine Altex din țară, dar și pe platformele online ale companiei".
Raul Filip, director achiziții Altex România:
"Suntem o companie cu capital 100% românesc și împlinim anul acesta 32 de ani în poziția de lider al pieței de electro-IT din România. Avem o relație istorică cu sportul românesc. Vrem să facem accesibile clienților noștri echipamentele și accesoriile echipelor naționale de fotbal. Cred că baza de suporteri va crește și se va consolida prin expunerea mai largă a produselor și accesoriilor echipei naționale, la nivelul întregii țări. Avem o expunere către milioane de clienți, în fiecare zi.
Contractul are și niște beneficii financiare pentru FRF, care poate decide apoi cum va folosi fondurile obținute. Sportul este unul dintre domeniile de inspirație pentru managementul afacerilor, majoritatea politice de management și de leadership din business vedem că vin din sport.
Nu ne este teamă de rezultate mai puțin bune ale echipei naționale și compania noastră nu va suferi în cazul unor rezultate negative ale echipelor naționale. Cred că, în final, suporterii echipei naționale apreciază efortul și dăruirea. Pentru noi, nu rezultatul final este important, ci ce faci până acolo. Cred că felul cum sportul românesc se dezvoltă, cel puțin în ultimii ani, investițiile care se fac în infrastructură, la un moment dat vor aduce resultate foarte bune.
Că nu au fost ieri, că nu sunt azi, vor fi cu siguranță mâine. Noi apreciem efortul sportivilor, indiferent de rezultat, în primul rând. Performanța se face în pași mici, noi am învățat asta în cei 32 de ani. În acest moment investim în parteneriatul cu FRF, e greu de spus, care vor fi pașii ulteriori, dacă vom investi și la nivel de cluburi".
Text și foto - Gabriel Chirea
Urmăriți SPORT.RO și pe Google News