GALERIE FOTO Un gigant din China vine alături de FRF! Sponsorul Champions League va da telefonul oficial al echipelor naționale
FRF a anunțat un nou sponsor pentru o echipă națională.
Federația Română de Fotbal și OPPO au semnat un parteneriat prin care brandul global devine sponsor oficial al echipei naționale feminine și furnizor al telefonului oficial pentru toate loturile naționale de fotbal.
Contractul este pe doi ani, cu opțiune de prelungire
Compania chineză va fi sponsor oficial al FRF în următorii doi ani, cu opțiunea de prelungire pentru încă unul. Producătorul de smartphone-uri are deja parteneriate consacrate cu UEFA, fiind una dintre firmele care apare pe panourile publicitare din jurul gazonului la meciurile de Champions League, dar și cu turneele de tenis Wimbledon și Roland Garros și este și partener global al Consiliului Internațional de Cricket (ICC). În trecut, a fost sponsor la FC Barcelona.
La evenimentul de anunțare a semnării parteneriatului au fost prezenți Răzvan Burleanu (președintele FRF), Ilie Dumitrescu (partenerul de imagine al companiei pentru România), Cristian Dulca (selecționerul echipei naționale feminine a României), Yang Shaohua (general manager al OPPO România) și Dan Amariei (director of Business Development al companiei).
"În luna ianuarie 2024 vom prezenta un proiect la care lucrăm cu câțiva parteneri externi"
"Noul partener va fi sponsor al echipei naționale feminine și furnizorul oficial de telefoane pentru toate loturile naționale, atât feminine, cât și masculine. Fotbalul este cel mai urmărit sport pe telefonul mobil, în momentul de față. Acum un an și jumătate am lansat FRF TV, iar acum avem peste 100.000 de abonați, dintre care 80% urmăresc conținut fotbalistic și accesează platforma de pe telefonul mobil.
Cifrele spun că peste 35% dintre români au văzut meciuri de fotbal de pe device-urile mobile, în ultimul an. Fotbalul este o parte semnificativă a ceea ce înseamnă conținut video pe telefoanele mobile, de aceea sunt fericiți că avem un partner din acest domeniu.
La nivelul FRF am început un proces amplu de tehnologizare și digitalizare, în ultimii ani, avem interacțiuni cu cluburile (Football Connect) și cu antrenorii (FRF Coach) prin intermediul tehnologiei. Toate acțiunile și informațiile care trebuie să ajungă la cluburi se face în format digital, inclusiv legitimările de jucători. Pentru antrenori, avem o platformă care conține mii de exerciții și antrenamente disponibile în mod gratuit.
În luna ianuarie 2024 vom prezenta un proiect la care lucrăm cu câțiva parteneri externi, printre care și OPPO. Păstrând discuția în această sferă, cred că va fi semnal bun de telefon la Bupadesta, pentru a transmite știri pozitive și bucuria de după meciul cu Israel cu noile telefoane", a declarat Răzvan Burleanu.
Compania chineză, unul dintre coloșii pieței smartphone la nivel global
Compania cu sediul în orașul chinez Dongguan a fost înființată în 2004 și este administrată de BBK Electronics. Este unul dintre cei mai importanți producători la nivel mondiale de telefoane smartphone (alături de Apple, Samsung, Xiaomi, Vivo), tablete și smartwatches, sisteme home cinema și aparatură audio Hi-Fi, dar a devenit un jucător important pentru servicii de internet (cloud etc.) și a dezvoltat sistemul de operare ColorOS. Are peste 40.000 de angajați, colaborează cu peste 200.000 de magazine fizice în peste 60 de țări și regiuni și a avut venituri de peste 37 de miliarde de dolari în 2021.
FRF, avalanșă de contracte în mandatele lui Burleanu
În acest moment, echipa națională de seniori este sponsorizată de Penny, Casa Pariurilor, Bergenbier, Banca Transilvania, Autoklass, Bucovina și Joma, Cupa României primește bani de la Timișoreana, Betano și Pambac, iar alți parteneri ai FRF sunt 5 to go, Fortuna, Nordis, Regina Maria, Altex, Kigili, Tymbark, Sameday, Unicef și Yellow.
Text și foto - Gabriel Chirea
Urmăriți SPORT.RO și pe Google News