De ce să faci cumpărăturile într-un magazin online de piese auto? Iată principalele beneficii! (P)
Șoferii amatori și profesioniști, dar și mecanicii auto preferă, din ce în ce mai frecvent, să achiziționeze piese auto din magazinele online. Această evoluție nu este deloc întâmplătoare, ci are numeroase explicații. O astfel de modalitate de a face cumpărături oferă numeroase beneficii, pornind de la economisirea de timp și energie la marea diversitate a produselor și la posibilitatea de a obține consultanță de calitate.
Avantajele efectuării unor comenzi online
Există numeroase diferențe față de situația în care achizițiile de piese auto ar fi făcute dintr-un magazin fizic. Iată-le pe cele mai importante!
• comenzile pot să fie înregistrate la orice oră, 24 de ore din 24 și 7 zile pe săptămână. Apoi sunt preluate cu promptitudine, în ordinea înregistrării, și soluționate rapid. Prin urmare, nu trebuie să te deplasezi inutil și nici să îți ordonezi activitățile zilnice în funcție de programul unui magazin;
• după înregistrarea comenzii, produsele care au statutul „în stoc“ sunt rezervate în mod automat, ceea ce face imposibilă apariția vreunor accidente sau probleme, în momentul procesării sau al expedierii către locul indicat de client;
• clientul are posibilitatea de a modifica sau de a anula în orice moment o comandă activă, prin intermediul unui apel telefonic la magazinul virtual;
• comenzile pot fi ridicate personal de la sediu sau clientul poate să opteze – așa cum se întâmplă cel mai frecvent – pentru livrarea lor prin curier. Dacă se alege varianta livrării la domiciliu sau la sediul firmei, trebuie știut că toate comenzile cu valoare mai mare de 400 de lei sunt efectuate în mod gratuit.
Bogăția și diversitatea ofertei de piese auto
Un magazin online se remarcă, de asemenea, prin oferta practic nelimitată. Căutând în paginile sale cu produse, poți găsi tot ceea ce ai nevoie, indiferent de producătorul sau de modelul mașinii pe care o deții, o conduci sau trebuie să o repari.
Prin urmare, găsesc piesele necesare proprietarii de mașini românești mai noi sau mai vechi, dar și cei ai altor producători europeni, precum BMW, Mercedes, Volkswagen, Peugeot, Renault, Fiat și așa mai departe. Aceeași satisfacție o au posesorii unor modele asiatice precum Toyota sau Kia și chiar cei ai unor mărci mai puțin cunoscute de pe acest continent, de exemplu SsangYong sau Xiaopeng.
Concret, un magazin virtual se remarcă prin faptul că oferă produse necesare pentru peste 150 de modele de automobil, ordonate pe site după criterii alfabetice, începând deci cu Alfa Romeo sau Aston Martin și ajungând la Yulon, un producător dintr-o țară exotică: Taiwan.
Consultanța oferită clienților la cumpărarea produselor
Magazinele de piese auto online nu le oferă clienților doar produsele în sine, ci și sfaturile necesare pentru a face alegerile potrivite.
Prin urmare, dacă nu ești sigur că ai identificat corect piesa necesară, poți să ceri consultanță fie pe WhattsApp, fie printr-un apel telefonic. Astfel, nu vei pierde mult timp bâjbâind pe site sau făcând comparații între caracteristici pe care poate că nu le înțelegi deplin.
Consilierea tehnică este oferită în mod gratuit și, datorită ei, ai siguranța deplină a faptului că nu vei risipi banii pe piese neconforme cu standardele automobilului tău. Prin urmare, ceea ce primești este exact ceea ce îți trebuie!
Ai, așadar, toate motivele să cumperi, la rândul tău, piese auto dintr-un magazin online precum Automag.ro, având astfel garanția alegerii corecte și a unui bun raport preț-calitate!
Urmăriți SPORT.RO și pe Google News