FOTO Asa arata noul Logan MCV! Dacia Break n-a aratat niciodata atat de bine! Vezi cum arata si cat costa:
Dacia a lansat noul Logan MCV la Salonul Auto de la Geneva.
Dacia a inceput in forta Salonul de la Geneva. A lansat Logan MCV, cea mai spatioasa masina din clasa Estate. Pretul de pornire al masinii este de 8990 de euro in Franta.
Dupa Noile Dacia Logan, Sandero si Sandero Stepway, Dacia isi completeaza oferta si prezinta Noul Logan MCV, un break spatios la un pret accesibil, precum si Seria Limitata Duster Aventure.
Noua Dacia Logan MCV
Lansat in 2006, break-ul Logan MCV a fost achizitionat de peste 380 000 de clienti din peste 40 de tari.
Dupa ce a prezentat cu succes anul trecut, noile Logan, Sandero si Sandero Stepway, Dacia isi completeaza oferta cu Noul Logan MCV.
Asemenea noilor Logan si Sandero, Noul Logan MCV adopta un stil exterior modern, specific modelelor break si un design interior atragator.
Incapator si functional, Noul Logan MCV ofera, datorita dimensiunilor sale, un spatiu interior generos, cu 5 locuri, si un portbagaj cu un volum de 573 litri.
Noua Dacia Logan MCV nu face niciun fel de compromisuri!
Modelul propune, pe aproape toate pietele, prestatii superioare pentru un pret comparabil cu cel al predecesorului sau.
Noua Dacia Logan MCV este mai bine echipata si ofera un plus de confort si de siguranta. Printre dotarile disponibile in serie, inca de la primul nivel de echipare, se numara sistemul de control al stabilitatii ESP, directia asistata, airbag-urile laterale (pentru toate pietele unde se comercializeaza motoare Euro5) si bancheta spate rabatabila 1/3-2/3 (in toate tarile de comercializare).
Modern, Noul Logan MCV ofera o gama larga de echipamente: sistemul multimedia MEDIA NAV, limitatorul/regulatorul de viteza, asistenta la parcarea cu spatele si functia Eco mode. Noile motorizari benzina TCe 90 si Diesel asigura o placere mai mare la condus, dar și un consum redus, precum si emisii de CO2 mai scazute.
Noua Dacia Logan MCV va putea fi comandata incepand din al doilea trimestru 2013.
NOUA DACIA LOGAN MCV: UN BREAK MODERN SI FUNCTIONAL
Dupa lansarea modelelor Lodgy – monovolum cu interior modulabil, disponibil cu 5 si 7 locuri – și Dokker – model combi cu 5 locuri, destinat unei utilizari mixte (atat personale cat si profesionale) – Noul Logan MCV isi confirma legitimitatea in universul vehiculelor spatioase si practice propunand o oferta complementara.
Spatios si incapator, acest break cu 5 locuri se adreseaza unor clienți aflati in cautarea unui vehicul cu o capacitate mare de incarcare, confortabil si practic, atat pentru utilizarea cotidiana cat si pentru calatoriile lungi. In plus, noul model este economic la utilizare (un consum de numai 3,8 l/100km ,in cazul motorizarilor Diesel).
Cu un design atragator si cu prestatii avantajoase, Noul Logan MCV completeaza ultima generatie de vehicule Dacia.
Un design robust si atragator
Noul Logan MCV adopta noua identitate stilistica a marcii Dacia, care evoca un sentiment general de robustete si de forta.
Un design exterior generos si dinamic
Noul Logan MCV afișeaza un design exterior dinamic, accentuat de prezenta barelor de pavilion. Modelul beneficiaza de dimensiuni generoase - 4,49 m lungime, cu 430 mm mai mult decat Noul Sandero - și dispune de un portbagaj cu un volum de 573 litri. Aceasta ii permite sa ofere un spațiu interior și o capacitate de incarcare record, precum si posibilitatea de a transporta obiecte de pana la 2,7 m lungime. Calitațile practice ale noului model sunt insoțite de un stil exterior deosebit de atragator.
"Noul Logan MCV caștiga in dinamism, in special la nivelul lunetei spate ușor inclinate dar și prin atenția acordata liniilor laterale, al caror tratament caracteristic il regasim și in cazul modelelor Lodgy și Duster.
Cu acest design, Noul Logan MCV afișeaza o imagine moderna, specifica autoturismelor, fara a sacrifica spațiul interior. Este mult spațiu și asta se vede!”, David Durand, Director Design gama Entry
Un interior spatios, funcțional si rational
Calitatea perceputa la nivelul interiorului completeaza impresia de robustete degajata de designul exterior.
O atentie speciala a fost acordata spatiului interior al Noului Logan MCV, astfel incat acesta sa raspunda pe deplin asteptarilor clientilor.
Pozitia de condus este placuta, existand posibilitatea reglarii scaunului soferului si a volanului (in functie de versiune). Nu a fost uitata nici ergonomia. Toate comenzile sunt usor accesibile, ele aflandu-se pe volan sau in imediata apropiere a acestuia.
Interiorul a fost gandit pentru a usura viata la bord. Astfel au fost prevazute numeroase spatii de depozitare, practice si accesibile, totalizand un volum de 16 litri. Printre acestea se numara spatiile de pe portierele fata si spate, buzunarele din spatarele scaunelor sau spatiul de depozitare din partea superioara a plansei de bord. tableta portbagaj tip infasurator (disponibila in functie de versiune) poate servi, la nevoie, drept suport suplimentar de depozitare.
Bancheta spate rabatabila 1/3-2/3 disponibila in serie, usor de manevrat, ofera o modularitate sporita.
Prestatii superioare, la acelasi pret
Dacia ramane fidela filozofiei sale: noile echipamente, funcționale, simplu de utilizat si 100% utile, prezente pe Dacia Lodgy si Dokker precum si pe Noile Logan si Sandero, isi fac aparitia și pe Noul Logan MCV.
- MEDIA NAV, sistemul multimedia complet (in funcție de versiune). Usor de utilizat și intuitiv, acesta dispune de un touch screen color de 7 inch (18 cm). Pagina de „Meniu” permite un acces usor la diferitele functii, printre care tehnologia Bluetooth® si sistemul de navigatie, cu afisaj 2D si 3D (Birdview). Aparatele personale pentru ascultarea fisierelor muzicale se conecteaza usor la priza USB sau jack, ambele usor accesibile pe fatada aparatului.
- Dacia Plug&Radio, sistemul multimedia esential, este cealalta optiune pentru clientii Noului Logan MCV. Acest sistem beneficiaza de un ecran integrat pe fatada centrala a plansei de bord, suficient de mare pentru a afisa informatii pe trei randuri. Dacia Plug&Radio cuprinde un radio, CD cu MP3, tehnologie Bluetooth® si prize USB si jack amplasate pe fatada aparatului.
- Limitatorul si regulatorul de viteza (disponibile optional): cele doua functii, precum si selectarea vitezei alese, sunt comandate direct de pe volan.
- Asistenta la parcarea cu spatele (disponibile optional): datorita senzorilor situati in bara spate, soferul este alertat de un semnal sonor in momentul in care masina se apropie de un obstacol.
- Directia asistata, in serie, de la primul nivel de echipare (Euro 5), asigura confort si placere la condus.
O gama de motoare reinnoita pentru un si mai bun raport economie/performanta
La fel ca in cazul Noilor Logan si Sandero, Noul Logan MCV este disponibil cu doua motoare pe benzina: motorul 1.2 16v 75, polivalent si economic atat la cumparare cat si la utilizare, si noul motor turbo pe benzina cu trei cilindri TCe 90, simbol al expertizei Grupului Renault in domeniul mecanic. Acest propulsor cantarește cu 15 kg mai putin decat un motor de putere echivalenta. El asigura reprize și accelerații suple și energice. In plus, noul motor imbina placerea de a conduce cu un consum scazut de combustibil (5 l/ 100 km) si un nivel al emisiilor de CO2 de numai 116 g / km.
Economic și propunand un volum de incarcare record (573 litri), Noul Logan MCV ofera cel mai bun raport consum/volum de incarcare din categoria sa.
Modelul este astfel cea mai buna propunere pentru clientii care au nevoie de o capacitate mare de transport pentru un cost de consum redus.
Oferta de motorizari Diesel este concentrata pe propulsorul 1.5 dCi, disponibil in doua variante de putere 66 kW (90 CP) sau 55 kW (75 CP) in cazul normei Euro5.
Recunoscut pentru fiabilitatea sa, pentru performantele sale si pentru impactul redus asupra mediului, motorul 1.5 dCi, best seller al Grupului Renault, a fost optimizat, oferind reprize si acceleratii mai bune. In ceea ce priveste consumul, acesta se situeaza printre cele mai scazute din segmentul sau (3,8 l/100km) iar impactul asupra mediului este si el diminuat (99g/km).
Dacia continua sa promoveze carburantul GPL ca o alternativa economica la motorina. In unele tari, motorul 1.2 16v 75 este disponibil in versiunea benzina-GPL, care asigura un cost de utilizare mai mic si emisii scazute de CO2 (120 g / km in mod GPL).
Ca si in cazul tuturor vehiculelor pe GPL Dacia, soferul poate opta pentru alimentarea cu benzina sau GPL cu ajutorul unui simple apasari pe un buton. Beneficiind de un pret de achizitie mai mic de 1€ / litru, carburantul GPL este mai competitiv in utilizare decat benzina.
Vanzarile de vehicule echipate cu GPL reprezinta aproape 10% din modelele Dacia fabricate la Pitești, marca afirmandu-si in continuare vointa de a propune tehnologii performante si competitive.
Un consum mai redus cu functia Eco Mode
Functia Eco Mode (disponibila in funcție de motorizare) ii permite soferului in orice moment sa-si optimizeze consumul de carburant.
Odata activata, aceasta functie adapteaza unii parametri de conducere modificand functionarea motorului si confortul termic, in proportii acceptabile pentru sofer si pasageri.
Aceasta functie duce la o economie de carburant precum si la o diminuare a emisiilor de CO2, care pot ajunge pana la 10 % in funcție de stilul de conducere si de conditiile de rulare.
Dacia este mai mult ca oricand o alegere inteligenta. Cu Noua Dacia Logan MCV, raportul economie/performante atinge cote noi, raportul pret/spatiu interior ramane fara egal iar preturile sunt la fel de accesibile.
Siguranta: un element indispensabil
Noul Logan MCV beneficiaza, ca si in cazul Noilor Logan si Sandero, de un nivel de siguranta sporit.
Siguranta activa
Sistemul de control dinamic al traiectoriei (ESP), isi face aparitia in serie inca de la versiunea de intrare in gama, raspunzand astfel reglementarilor europene in vigoare pentru standardul Euro 5. Acest sistem asigura stabilitatea vehiculului in cele mai dificile conditii, cum ar fi evitarea unui obstacol, pierderea aderenței in viraj sau șofatul pe o suprafata alunecoasa.
Asistenta la franarea de urgența (AFU) completeaza sistemul de antiblocare a roților, ABS. In cazul franarii de urgenta, AFU acționeaza asupra sistemului hidraulic aplicand o presiune maxima asupra franelor inca de la prima acționare a pedalei de frana, pana la atingerea pragului de declanșare a sistemului ABS.
Siguranta pasiva
Pentru a garanta o protecție maxima a tuturor ocupanților, Noul Logan MCV este echipat, inca de la primul nivel, cu airbag-uri frontale pentru sofer si pasager, precum si cu airbag-uri laterale pentru locurile din fata.
In cazul in care centura de siguranta nu este atasata pentru locurile din fata, este declansata o alerta vizuala si sonora. Acest sistem este disponibil, in serie, pe toate versiunile comercializate in Europa.
Scaunele laterale din spate sunt echipate cu puncte de fixare Isofix. Acest sistem usureaza montarea in deplina siguranta a scaunelor pentru copii.
Structura caroseriei integreaza zone consolidate cu deformare programata.
Bara fata si capota sunt concepute – din punct de vedere al formei, rigiditatii și grosimii – sa permita o absorbtie cat mai buna a socurilor, in special pentru protecția pietonilor in cazul unui impact in partea frontala a vehiculului..
MAI MULTE IMAGINI IN GALERIA DE MAI JOS:
Urmăriți SPORT.RO și pe Google News