GALERIE FOTO Cântăreața care va avea logo-ul imprimat pe tricourile Barcelonei în ”El Clasico” cu Real Madrid!

FC Barcelona și marea rivală din Madrid vor fi adversare săptămâna viitoare.
Jucătorii echipei de fotbal FC Barcelona vor purta pe tricouri logo-ul cântăreţei columbiene Karol G la "El Clasico", derby-ul de tradiţie cu Real Madrid, săptămâna viitoare, a anunţat, vineri, campioana en titre a Spaniei, citată de AFP.
FC Barcelona a mai purtat logo-ul trupei Rolling Stones şi ale unor artişti precum Drake şi Rosalia la precedentele derby-uri, în cadrul acordului său de sponsorizare cu platforma de streaming muzical Spotify.
"De data aceasta, Karol G, artista muzicii latine - cea mai ascultată din lume pe Spotify în ultimii patru ani, este cea care va fi onorată de clubul nostru", a transmis clubul catalan într-un comunicat dat publicităţii.
FC Barcelona, contract de sponsorizare cu Spotify în valoare de 280 de milioane de euro
FC Barcelona a semnat contractul de sponsorizare cu Spotify, renumitul serviciu suedez de audiţie a muzicii în streaming, cu sediul la Stockholm, în martie 2022 pentru patru sezoane.
El se ridică la o valoare de 280 de milioane de euro.
Real Madrid conduce în La Liga cu opt puncte avans faţă de FC Barcelona, care trebuie să câştige pentru a reduce ecartul şi pentru a-şi păstra şansa de apărare a titlului. Agerpres
Urmăriți SPORT.RO și pe Google News