Clubul care a rezistat peste 100 de ani fara sponsor isi vinde "sufletul" la arabi! Barcelona isi poate schimba numele stadionului
Dupa Real Madrid, care a acceptat o oferta de 200 de milioane de euro pentru a adauga numele "Abu Dhabi" legendarului Bernabeu, Barcelona este aproape de o intelegerea pentru un rebranding al arenei Camp Nou.
Qatar Airways, prima companie care si-a pus numele pe tricourile Barcelonei, ia in calcul un parteneriat prin care numele stadionului Camp Nou sa il incorporeze pe cel al gigantului aerian.
Presedintele executiv al Qatar Airways, Akbar al-Baker, a anuntat ca va demara negocierile cu oficialii Barcelonei: "Luam in calcul orice posibilitate pentru compania noastra, suntem deschisi la inovatii si vrem sa surprindem lumea cu ideile noastre, iar una dintre acestea este legata de numele stadionului Camp Nou. Qatar Airways si Barcelona impartasesc aceleasi valori. Este posibil ca numele companiei noastre sa fie adaugat la Camp Nou."
Contractul de sponsorizare dintre Qatar Airways si Barcelona expira in 2016, iar luna trecuta, presedintele Josep Maria Bartolomeu,n-a raspuns foarte concret atunci cand a fost intrebat de prelungirea intelegerii: "Suntem sensibili la situatia curenta din Qatar, care s-a schimbat mult fata de acum patru ani. Acum sunt niste probleme politice si sociale care nu existau atunci. Ramane de vazut daca acest parteneriat va fi prelungit."
Cu toate astea, vicepresedintele Barcelonei, Javier Faus, a vorbit ieri despre relatiile excelente dintre clubul catalan si Qatar Airways: "Avem nevoie de un sponsor puternic, n-avem nicio problema cu Qatar, asa ca ma astept sa nu stam prea mult pe ganduri pentru continuarea parteneriatului", a declarat oficialul Barcelonei, conform publicatiei The Guardian.
Pana in 2010, Barcelona nu a avut niciun sponsor pe tricouri.
165 de milioane de euro este valoarea contractului de sponsorizare Qatar Airways - Barcelona (5 ani).
Urmăriți SPORT.RO și pe Google News