OFICIAL FC Barcelona a picat de acord și a semnat!

FC Barcelona a picat de acord și a semnat! Spania

Barcelona se află pe primul loc în La Liga.

FC Barcelona a lansat oficial ediția limitată a tricoului dedicat trupei Coldplay, care marchează o nouă colaborare între club, Spotify și artiști celebri. 

Tricoul special, care costă aproximativ 400 de euro, va fi purtat de echipa masculină în "El Clásico" pe 26 octombrie împotriva Real Madrid, iar echipa feminină va îmbrăca același design pe 2 noiembrie, în meciul cu Eibar.

FC Barcelona a picat de acord și a semnat!

Tricoul ediție limitată este bazat pe modelul clasic al sezonului 2024-2025, dar în locul logo-ului Spotify se regăsește emblema albumului recent lansat de Coldplay, "Moon Music." 

Designul logo-ului prezintă fazele lunii, având luna plină în centru. Inițiativa face parte din parteneriatul Spotify cu FC Barcelona, care a inclus anterior colaborări cu artiști ca Drake, Rosalía, The Rolling Stones și Karol G.

Coldplay a vorbit despre importanța colaborării și și-au arătat recunoștința față de Spotify și FC Barcelona pentru includerea logo-ului lor pe tricou și pentru sprijinul oferit UNHCR (Agenția Națiunilor Unite pentru Refugiați), căreia îi vor fi direcționate toate încasările obținute din vânzarea tricourilor.

Pentru a celebra anul fondării clubului, 1899 de tricouri vor fi puse în vânzare, alături de 22 de tricouri speciale fosforescente, semnate de echipele masculine și feminine.

Încasările vor sprijini activitățile UNHCR, organizație cu care Barcelona colaborează din 2022.

CITESTE SI
Modifică setările cookies
Don’t miss out on our news and updates! Enable push notifications
Get notifications about important news!