Oferta de 300 de milioane de euro pentru ca stadionul Camp Nou sa isi schimbe numele
Compania spaniola Mediapro a oferit 300 de milioane de euro pentru a da numele stadionului Camp Nou, pentru urmatorii 20 de ani.
Compania spaniola Mediapro a oferit 300 de milioane de euro pentru ca stadionul Camp Nou sa isi schimbe numele, a anuntat CEO-ul Jaume Roures.
Contractul presupunea o perioada de 20 de ani, ceea ce ar fi insemnat ca in conturile Barcelonei sa intre anual suma de 15 milioane de euro.
Desi oferta era peste cea estimata de club - 200 de milioane de euro - Barcelona a respins propunerea companiei Mediapro.
Mediapro ofreció al FC Barcelona 300 millones por dar nombre al Camp Nou https://t.co/6hbNLApQHr #sportsbiz
— Financial Sports® (@FinancialSs) October 26, 2018
Reprezentantii companiei sunt convinsi ca in spatele refuzului sta scandalul Rosell, plecat de la o ancheta a grupului Mediapro, in urma careia fostul presedinte al Barcelonei a fost gasit vinovat pentru spalare de bani si condamnat la inchisoare.
Urmăriți SPORT.RO și pe Google News