OFICIAL Stadionul Barcelonei își schimbă numele! Contract uriaș de sponsorizare obținut de formația catalană
FC Barcelona va avea un nou sponsor principal din sezonul următor, iar acordul prevede schimbări importante la clubul catalan.
Barcelona a anunțat că a ajuns la un acord cu compania suedeză Spotify, care devine principalul sponsor al clubului catalan pentru următoarele patru sezoane, conform Mundo Deportivo.
Spotify, noul sponsor al Barcelonei
Contractul va intra în vigoare la începutul sezonului 2022/2023, când va fi schimbat și numele stadionului Barcelonei în Spotify Camp Nou. Compania de servicii de streaming audio va înlocui actualul sponsor principal al catalanilor, Rakuten.
În plus, sigla sponsorului principal va apărea pe partea din față a tricourilor, atât pentru echipa masculină, cât și pentru cea feminină.
We’re partnering with @Spotify to bring football and music together like you’ve never seen before ????
— FC Barcelona (@FCBarcelona) March 15, 2022
Deși Barcelona nu a oferit detalii financiare referitoare la acordul cu noul sponsor, presa din Spania a scris în ultimele luni că formația din La Liga ar urma să încaseze aproximativ 280 de milioane de euro în cei patru ani ai înțelegerii.
Spotify este o companie suedeză de servicii de streaming audio, care a fost fondată în 2006. Directorul executiv este Daniel Ek, care are o avere estimată la 3,1 miliarde dolari.
Actualul sponsor principal al Barcelonei este Rakuten, companie cu care catalanii își vor încheia contractul la finalul acestui sezon. Colaborarea a început în 2017 și prevedea inițial venituri de 55 milioane de euro pe sezon pentru formația de pe Camp Nou.
Urmăriți SPORT.RO și pe Google News