După ce a fost exclusă din satul olimpic pentru îmbrăcăminte inadevată, Alonso a decis să-și construiască un brand online, ceea ce i-a adus o popularitate imensă și succes financiar.
Luana Alonso nu a fost niciodată o înotătoare de performanță, ea fiind cunoscută mai degrabă ca o prezență provocatoare la Jocurile Olimpice de la Paris. Cu toate că a ocupat doar locul 29 (din 32) în proba de 100 de metri fluture, ea a reușit să capteze atenția publicului prin aparițiile sale îndrăznețe.
Luana Alonso face valuri pe OnlyFans
După Olimpiadă, Alonso a decis să se retragă din sportul de performanță la doar 20 de ani. Însă pentru ea perioada de glorie abia atunci a început. Datorită aspectului său fizic și prezenței constante pe rețelele sociale, ea a acumulat rapid un număr mare de urmăritori. Fotografiile cu personalități precum Rafael Nadal i-au sporit și mai mult popularitatea.
Se pare că inclusiv starul brazilian Neymar i-ar fi transmis mesaje în privat, potrivit Telegraf, însă nu a avut succes cu frumoasa înotătoare paraguayană.
În prezent, Luana Alonso are peste un milion de urmăritori pe Instagram și își folosește popularitatea pentru a vinde fotografii mai îndrăznețe pe platforma OnlyFans.