Coca-Cola semneaza contractul de sponsorizare a UEFA EURO 2020
The Coca-Cola Company continua asocierea sa cu UEFA, ce dureaza de 32 de ani, devenind sponsor oficial al UEFA EURO de anul viitor
UEFA si Coca-Cola anunta incheierea unei intelegeri, care transforma producatorul de bauturi in sponsorul oficial de bauturi non-alcoolice al UEFA EURO 2020.
Competitia, care se va desfasura in vara anului viitor, va avea o savoare europeana particulara, turneul final urmand sa fie gazduit in 12 orase de pe cuprinsul intregului continent, astfel incat sa celebreze cea de-a 60-a aniversare a UEFA EURO.
Contractul de sponsorizare va oferi companiei oportunitatea de a etala diferitele sale branduri, incluzand bauturile carbogazoase, cele sportive, apa, cafea gata de baut si bauturi bazate pe fructe, acestea din urma cu diverse optiuni, cu o cantitate redusa de zahar sau fara zahar.
“Pretuim angajamentul continuu al Coca-Cola fata de fotbalul european la nivelul echipelor nationale. Acest parteneriat a intrat deja in al patrulea deceniu, Coca-Cola alaturandu-ni-se in calitate de sponsor al UEFA EURO 2020”, a declarat Guy-Laurent Epstein, director de marketing al UEFA Events SA.
“Coca-Cola este un partener perfect pentru noi, nu numai datorita indelungatei sale asocieri cu UEFA, dar si gratie abilitatii sale de a uni oamenii si de a-i aduce laolalta. Acesta este un aspect relevant in mod specific pentru UEFA EURO 2020, tinand cont de faptul ca, pentru prima data, vom organiza turneul final in 12 tari, ceea ce va permite unui numar de suporteri mai mare ca niciodata de a urmari fotbal de cel mai inalt nivel de-a lungul si de-a latul continentului nostru”.
Coca-Cola a derulat un indelungat si fructuos parteneriat cu UEFA, semnand primul contract de sponsorizare cu ocazia turneului final al Campionatului European UEFA, deschis echipelor nationale “A”, din 1988.
“Istoria noastra, in ceea ce priveste sprijinirea fotbalului la toate nivelurile, de la fotbalul de baza-Grassroots pana la cel al Cupelor Mondiale FIFA, este una indelungata”, a declarat Walter Susini, vicepresedintele Coca-Cola pe probleme de marketing pentru Europa, Orientul Mijlociu si Africa.
“Sunt incantat ca avem posibilitatea de a continua sa impartasim bucuria fotbalului cu milioane de fani, dar si cu toti clientii si partenerii nostri. In 2020, pana la turneul final si in timpul acestuia, vom etala o ampla paleta de bauturi, asa cum nu a mai fost cazul pana acum, menirea acestora fiind sa improspateze echipele si, in egala masura, fanii pe intreg cuprinsul Europei”.
UEFA EURO 2020 va incepe la Roma, pe 12 iunie, urmand sa se incheie o luna mai tarziu, cand finala se va desfasura pe stadionul “Wembley” din Londra.
Meciurile din cadrul turneului final vor avea loc in 12 orase-gazda din intreaga Europa: Amsterdam, Baku, Bilbao, Bucuresti, Budapesta, Copenhaga, Dublin, Glasgow, Londra, München, Roma si Sankt Petersburg.
Urmăriți SPORT.RO și pe Google News