Noul TREND de pe retelele de socializare! Influencerii pierd teren in fata personajelor VIRTUALE! Cine sunt noile staruri in care investesc brandurile de top

Noul TREND de pe retelele de socializare! Influencerii pierd teren in fata personajelor VIRTUALE! Cine sunt noile staruri in care investesc brandurile de top Stiri

Marile branduri din toata lumea sunt interesate de colaborari cu noii influenceri. 

Si nu este vorba despre vedete care s-au apucat de Instagram, ci despre influencerii virtuali care acapareaza internetul. 

Sunt 125 de astfel de personaje virtuale in toata lumea, fiecare dintre ele incasand mii de dolari pentru fotografiile pe care le posteaza pe conturile de pe retelele de socializare. 

  • Wanda Nara 3 8

Cea mai urmarita este Lil Miquela, care are 2,8 milioane de followeri. Ea primeste circa 8.500 de dolari pentru fiecare postare, avand in CV colaborari cu Calvin Klein sau Prada. 

In Romania, Ana Tobor este cea mai cunoscuta, avand peste 4.000 de urmaritori. Conturile ei de social media sunt pline de postari in care tanara isi promoveaza brandul de haine sau vorbeste despre viata ei. 

Avantajele cu care influencerii virtuali isi propun sa cucereasca lumea sunt faptul ca nu imbatranesc niciodata sau ca pentru ei coronavirusul nu reprezinta o problema, ei putand calatori, virtual, oriunde, in orice moment. 

Specialistii sustin ca in urmatoarele 18 luni, investitiile companiilor de top din lume in acesti influenceri virtuali vor ajunge la 15 miliarde de dolari. 

Modifică setările cookies
Don’t miss out on our news and updates! Enable push notifications
Get notifications about important news!