(P) Federația Română de Gimnastică a câștigat un premiu Red Dot Design Award 2021
În noul logo FRG se împletesc inițialele celor trei cuvinte-cheie ce caracterizează gimnastica: forța, ritmul și grația. Noua identitate a gimnasticii românești e o filozofie prezentată la nivel vizual, o carte de vizită pentru gimnastică românească. O întoarcere la esență și un arc spre viitor.
Identitate vizuală FRG a ținut cont de momentul în care se afla unul din sporturile cele mai iubite de români și recunoscute și premiate la nivel internațional. E un moment cheie în care acest sport renaste și se întoarce la gloria care a făcut o țară din estul Europei cunoscută în toată lumea. Renașterea nu înseamnă niciodată renunțarea la trecut sau la valorile fundamentale, ci reinterpretarea lor într-o manieră modernă.
„Gimnastica românească trece printr-un proces de reconstrucție. Noul logo și noua identitate vizuală sunt un prim pas simbolic care ascunde în el ideea că distanța dintre noi și forțele mondiale actuale se poate recupera. Premiul Red Dot, din cadrul celei mai mari competiții de branding din lume, confirmă pasul ăsta.
Sportul românesc merită efort și susținere pentru a redeveni modern și competitiv. Cu atât mai mult gimnastica, cea mai medaliată disciplină olimpică din istoria României. Și e important ca acest prim pas să nu rămână singurul pas”, a declarat Alex Petrescu, Strategy & Creative Director.
„Rebranding-ul Federației Române de Gimnastică este acel proiect de design care apare o dată în viață. Forța, ritmul și grația sunt cele trei elemente cheie care se îmbină armonios în executarea exercițiului „de 10”. Astfel, logo-ul FRG devine expresia vizuală a performanței în gimnastică prin cele trei inițiale reinterpretate, amintind de primul 10 olimpic al Nadiei și de spiritul inovator al gimnasticii românești.
Red Dot Award 2021 celebrează calitatea designului identității vizuale a FRG și plasează instituția și din punct de vedere vizual în rândul brandurilor sportive internaționale de top. Noua identitate vizuală a FRG prezintă lumii gimnastica românească într-o formă autentică: cea mai medaliată instituție sportivă din România are acum și o identitate vizuală pe măsură”, a declarat Bianca Dragu, Senior Art Director, VMLY&R Commerce.
Echipele care au lucrat la rebranding din partea FRG și agenție:
Echipa FRG
Andreea Răducan, Irina Mosor, Virginia Oprișan.
Echipa VMLY&R Commerce:
Alex Petrescu – Creative Strategist
Bianca Dragu – Senior Art Director
Rareș Dumitrel – Group Creative Director
Mădălina Gogu – Account Director
Urmăriți SPORT.RO și pe Google News