Sacha Dragic: „Le oferim utilizatorilor conținut ce depășește sfera pariurilor clasice”
Techsylvania este evenimentul în care oamenii pot afla ce mai este nou în sfera tehnologiei, locul unde pot învăța de la cele mai sclipitoare minți ce să facă și ce să nu facă.
De la prezentarea unor idei inovatoare, până la dezbaterea unora dintre cele mai importante probleme care apar atunci când afacerea întâlnește tehnologia, scena Conferinței Techsylvania reprezintă nucleul care pune în mișcare comunitatea.
Anul acesta evenimentul pune accentul pe atenția asupra modului în care se pot exploata oportunitățile: "cum identificăm și cum exploatăm oportunitățile într-un mediu care nu ne este favorabil, pentru a putea inova mâine", spun organizatorii, potrivit medium.com.
"Gold Partner Superbet propune idei în comunitatea noastră tehnologică, folosind armele cele mai puternice: cunoștințele și expertiza lor sunt dezvăluite de Sacha Dragic, fondatorul Superbet.
Viitorul apropiat al inovației și tehnologiei în pariuri
Superbet are o viziune inovatoare despre concurență, iar tehnologia joacă un rol extrem de important în cadrul business-ului.
Rivalii lor nu sunt doar companiile de pariuri, ci mai degrabă orice companie de divertisment. Prin urmare, Superbet investește în tehnologie pentru a crește timpul pe care utilizatorii îl petrec cu ei.
„Facem asta oferindu-le utilizatorilor conținut care depășește sfera pariurilor clasice, încercând să facem jocul mai antrenant prin caracteristicile noastre sociale, și mai personalizat. Dar, în același timp, trebuie să fim atenți să petrecem timpul în aplicație cu responsabilitate. De aceea, adăugăm și vom adăuga din ce în ce mai mult conținut free-to-play și alte conținuturi pentru sport și jocuri”, a spus fondatorul Superbet, Sacha Dragic, citat de medium.com.
„#SuperSocial” - strângerea de fonduri vitale pentru cluburile sportive din țară și unitățile naționale de urgență
#SuperSocial este un mare pas în față pentru Superbet. Recunoscând că utilizatorii săi se bucură și de aspectul social al companiei de pariuri, Superbet a dorit să le ofere o experiență social-media completă, cu pariurile în prim-plan.
Pentru aceasta a fost nevoie de dezvoltatea unui set întreg de tehnologii, folosite în mod obișnuit de rețelele de socializare. Astfel, oferindu-le utilizatorilor capacitatea de a putea urmări propriile pariuri, de a comenta și de a colabora cu alți utilizatori pentru a alege pariul cel mai bun.
Potrivit sursei mai sus menționate, Superbet a schimbat modul în care sunt privite pariurile, la fel cum a făcut și Etoro pe piețele de capital.
Mai mult, având posibilitatea de a folosi #SuperSocial, Superbet a mers și mai departe, dorind să sprijne și alte probleme sociale, care nu țin neaparat de afaceri, având în minte credința solidă că trebuie să dea înapoi societății ceea ce societatea a oferit la rândul ei.
Valorile și rețeaua Superbet, ca un unicorn românesc, cu investiții de sute de milioane de euro, mândrindu-se cu vânzări de succes și angajați productivi
Superbet este, înainte de toate, o afacere de familie cu o puternică rețea de acționari internaționali (Blackstone), cu o echipă de conducere internațională minunată. Acest lucru le-a permis să combine ce e cel mai bun din ambele lumi, pentru a obține o abordare extrem de profesionistă și standarde de business de mare clasă, combinate cu o abordare pe termen lung a unei afaceri de familie.
„Modelele mele sunt Ikea Mars și Inditex (Zara) și chiar într-o anumită măsură Walmart și LVMH. Desigur, suntem (încă) foarte departe de toate acele companii, unele dintre ele sunt private, altele publice, dar toate sunt în proprietatea unor familii.
Sunt încrezător că această afacere de familie ne va ajuta să-i ținem pe toți cei interesați aproape de Superbet. Și când spun asta („toți cei interesați”), mă refer mai întâi la clienți și la angajați, apoi la conducere, la mediul de afaceri în care activăm și, în final, la acționari”, a concluzionat Sacha Dragic.
Urmăriți SPORT.RO și pe Google News