SUPERFOTO: Cum se face marketing la ei versus strategia de taraba din Rahova: Ai si tu un tricou al Stelei? Macar e nou?

SUPERFOTO: Cum se face marketing la ei versus strategia de taraba din Rahova: Ai si tu un tricou al Stelei? Macar e nou? Stiri

Spaniolii - si, in principiu, orice alt popor care stie sa isi vanda fotbalul - scot la vanzare cadoul perfect pentru 1 iunie si nu numai

In Valencia se fac bomboane cu chipurile jucatorilor Spaniei de la Euro! Cutiile au inceput deja sa se vanda ca paine calda, mai ales ca fetele jucatorilor arata perfect: "Nu facem treaba de mantuiala, ne-am chinuit ceva, dar au iesit perfect. Nu se topesc la caldura atat de usor si toata lumea ii recunoaste pe jucatori", povesteste cofetarul-sef.

Meanwhile in Romania, la cea mai iubita echipa, un tricou cu Steaua e mai greu de gasit decat chiar si golurile lui Tatu. VIDEO :)

Stelistii trebuie sa mearga la piata ca sa-si ia tricouri originale cu Tanase si Rusescu. Singurul magazin in care se mai vand produse oficiale e greu de gasit. E ascuns intr-o piata din Bucuresti.

Singurul loc unde se mai vand produse oficiale cu Steaua se afla intre o macelarie si o papetarie, intr-o piata din Drumul Taberei.

''Imi pare rau ca un club asa de mare, cu un brand pe care il are Steaua, a ajuns sa isi vanda produsele aici in infundatura asta''

Desi a plecat de 3 ani de la Steaua, Radoi vinde inca bine la Steaua. Vinul Steaua si tricourile nationalei sunt si ele la mare pret. Magazinul din piata e singurul ramas din strategia de marketing a Stelei, la care Becali a renuntat in vara trecuta.

Real, Barcelona si Bayern fac cei mai multi bani din marketing. Aproape 200 de milioane de euro pe an din tricouri, fulare, pixuri si cani.

Modifică setările cookies
Don’t miss out on our news and updates! Enable push notifications
Get notifications about important news!