Mutu da lovitura dupa lovitura si in publicitate. Italienii continua campania "Mutu - porecla perfecta"
Marca "Mutu" e o mina de aur. Contractele se aduna unul dupa altul si banii din publicitate depasesc salariul de 1,5 milioane de Euro pe care i-l da Fiorentina romanului, care s-a ales cu o noua porecla - "Exorcistul".
Chiar daca nu a jucat in ultima victorie a Fiorentinei, 2-0 cu Ascoli in Cupa Italiei, Mutu n-a lipsit de la stadion. Bine echipat, Mutu i-a facut galerie Fiorentinei. Gandul nu i-a stat insa numai la meci, ci si la noul sau contract de publicitate. Prosport anunta ca Mutu a devenit imaginea unei firme de apa minerala - in clubul pe care Mutu il va deschide in Bucuresti, se va servi doar acea marca de apa.
Italienii continua campania de gasire a poreclei perfecte pentru Mutu - "Exorcistul" este ultima, iar coperta unei revistei din Firenze il prezinta pe golgeterul roman in rol de sperietoare a dusmanilor Fiorentinei.
Regizorul Prandelli stie cel mai bine ce poate Mutu - 11 goluri in Serie A in ultimele 4 luni si Fiorentina viseaza la Champions League.
Urmăriți SPORT.RO și pe Google News