Emma Răducanu bate toate recordurile! Noua senzație din tenis urmează să semneze contracte de peste un miliard de dolari
Emma Răducanu (18 ani) a scris istorie la US Open, devenind prima sportivă care vine din calificări și câștigă un turneu de Mare Șlem.
Notorietatea jucătoarei de tenis cu origini românești a explodat peste noapte, devenint una dintre cele mai urmărite sportive din tenis.
Pagina sa de Instagram a „explodat”, ajungând acum la un număr de aproximativ două milioane de urmăritori, asta în condițiile în care înainte de Wimbledon, unde a început ascensiunea sa, avea sub 100 de mii de oameni care îi urmăreau activitatea pe cunoscuta rețea de socializare.
Performața recentă (câștigarea US Open) și frumusețea sportivei au atras ca un magnet sponsorii în ultima perioadă.
Daily Mail scrie, citând surse din industria sportului, că jucătoarea de tenis va purta discuții pentru a-și renegocia înțelegerile cu Nike și cu firma producătoare de rachete Wilson, care, împreună i-au pus la dispoziție până acum un contract de doar 100 de mii de euro. Experțtii vorbesc despre contracte noi, care vor valora de cel puțin de zece ori mai mult decât actualele înțelegeri.
Acesta este doar începutul, însă, pentru că Răducanu este „vânată” de toate companiile mari din lume.Printre zecile de mărci globale din sectoarele modei, auto, băuturilor răcoritoare hotărâte să vorbească cu Emma Raducanu, se numără și marca japoneză de îmbrăcăminte Uniqlo, dar și firme precum Aston Martin, Chanel și Lacoste. Britanicii scriu că inclusiv companii de criptomonede și firma de bijuterii Tiffany & Co vor să semneze contracte de sponsorizare cu frumoasa sportivă.
Jurnaliștii britanici, care au analizat nivelul la care sunt sponsorizați ceilalți sportivi din tenis, preconizează că Emma va ajunge în curând să semneze contracte de sponsorizare de peste un miliard de dolari.
Urmăriți SPORT.RO și pe Google News